پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

مشهدالرضا در شب میلاد حضرت شمس الشموس(ع) غرق نور و صفا است
۱۴۰۲-۰۳-۰۹

السلام ای فخر عالم تاب مشهد، یا رضا

بارگاه کبریایی سلطان خراسان، حضرت شمس الشموس، یگانه انیس النفوس، علی بن موسی الرضا(ع) امشب و در شب میلاد حضرت، آنچنان غرق در هیجان و اشتیاق است که زمان در حیرت و زمان در غوغای این میلاد کریمانه غرق است.

به گزارش آستان نیوز، هر چه از روزهای ابتدایی دهه کرامت پیش آمده ایم، مشهد به میزبانی مشتاقان مشتاق تر شده و حریم حرم امام هشتم(ع) منورتر و زیباتر از روزهای قبل شده است و بی تردید امشب و فردا اوج حضور میلیونی زائر و مجاور برای عرض ارادت، پیوند رفاقت و اتصال به حلقه سیادت آقا می شود. 

خیابان‌های منتهی به بارگاه رضوی جریان سیال و رونده عاشقانی است که در خیابان و پیاده‌روها، مملو از زائران سواره و پیاده ای است که به سوی قبله عاشقان ایران زمین به پیش می روند. 

پرچم های یا علی ابن موسی الرضا بیش از هر چیز دیگری در میان پیاده ها خودنمایی می کند. جشن امام رضایی ها نیز جشنواره حضور مردمی است که از روزها قبل برای چنین ساعاتی مشتاقانه خود را آماده کرده اند. در خیابان امام رضا(ع) قدم به قدم موکب است و کوچه به کوچه، مهربانی میلاد آقا را با تعارف شربت، چای و بسته های تبرک، تبریک می گویند. 

در بارگاه منور و پرنورش اما خادمان بارگاه رضوی پرشمارتر از همیشه خوش آمد می گویند، راه و صحن را نشان می دهند و زائران را برای شادباش تبریک آقا، مشایعت می کنند. الله اکبر از این حضور بی مثال. خوشا به حال مشهد و مشهدی ها و زائران مشهد، امشب مشهد لبریز از یا رضا رضاس...

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی