پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۳-۰۸

سفر کاروان زیر سایه خورشید به مهاباد

عاشقان امام رئوف در مهاباد با اشک شوق از کاروان زیر سایه خورشید و خادمان امام رضا(ع) استقبال کردند.

به گزارش آستان نیوز از آذربایجان غربی نوای ملکوتی آستان قدس رضوی با ورود بیرق حرم مطهر ثامن‌الحجج در مهاباد نواخته شد.
خادمان حرم رضوی مورد استقبال فرماتدار و مسئولان این شهرستان قرار گرفتند و نخست با قرائت فاتحه و گلباران یادمان شهید خالد حیدری نخستین خلبان شهید دوران دفاع مقدس، یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند.
همچنین دلدادگان و عاشقان امام رضا(ع) با اشک شوق و نوای دف برای ابراز ارادت و استقبال از میهمانان دیار سایه خورشید خود را به مراسم رسانده بودند، عاشقانی  که هر کدام از امام مهربانی و خوبی ها حاجتی طلب می کردند.
امام جمعه مهاباد در حاشیه استقبال از این کاروان با تأکید بر ارادت قلبی اهل سنت به اهل بیت پیامبر(ص) گفت: روایات مذهبی به ادای احترام خاص و ویژه به خاندان نبوی تأکید دارد.
ماموستا عبدالسلام امامی، با بیان اینکه اهل بیت و ائمه اطهار(ع) به ویژه امام رضا(ع) برای تمام مسلمانان با مذاهب مختلف منبع برکت هستند، افزود: ما مسلمانان باید راه و روش سیره اهل بیت را سرلوحه رفتار خود قرار دهیم تا به سعادت دنیا و آخرت دست یابیم.
وی، با تشکر از اقدامات فرهنگی و معنوی خادمان رضوی در سفر به شهرهای مختلف ایران اسلامی افزود: تلاش خادمان حرم امام رضا(ع) در راه خدا بوده و اجر اخروی بسیاری را به دنبال دارد.
خادمان حرم مطهر رضوی در ادامه به عیادت بیماران بیمارستان امام خمینی مهاباد رفتند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی