پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

گوشه ای از همت خادمیاران مسجد نورباران اصفهان؛
۱۴۰۲-۰۳-۰۸

پابوسی امام مهربانی تا ملاقات با خانواده شهدا

خادمیاران مسجد نورباران، با فعالیت هایی مانند اعزام زوار به مشهد و دیدار با خانواده شهدا، در دهه کرامت خدمت رسانی کردند.

سید محمد مهدی گلستانه، مسئول کارگروه زیارت کانون نورباران در گفتگو با آستان نیوز از اصفهان گفت: در شب های فرخنده دهه کرامت تمام مراجعه کنندگان به میز خدمت زیارت بدون در نظر گرفتن شرایط خاص ثبت نام شده و در شب میلاد امام هشتم به نیت آقا امام رضا(ع) تعداد هشت نفر به قید قرعه انتخاب و به مشهد مقدس اعزام خواهند شد.

وی از میزان مراجعه مردم به میز خدمت زیارت در شب های دهه کرامت اظهار رضایت کرد و گفت: مراجعه حضوری مردم بسیار پرشور و رضایت بخش بوده و در این چند شب بیش از ۲۰۰ نفر به میز خدمت زیارت مراجعه کردند که تعداد ۶۰ نفر از آن ها زائر اولی و حدود ۳۰ نفر افرادی هستند که بیش از ۲۰ سال به مشهد مقدس مشرف نشده اند.

 گلستانه اولویت اصلی کارگروه زیارت را زائر اولی ها عنوان و بیان کرد: طبیعتا در پی افرادی هستیم که تا کنون به مشهد نرفته اند و در راستای تحقق این امر هر ماه با کمک خیران و بانیان کارگروه عرصه زیارت، تعداد ۱۰ الی ۲۰ نفر به صورت خانوادگی و در گروه های سه یا چهار نفره با شرایط مطلوب رفت و برگشت و اسکان و غذا، بدون دریافت هزینه به زیارت امام رئوف(ع) می روند.

همچنین به اهتمام کارگروه ایثار و شهادت کانون خدمت رضوی نورباران، در روزهای دهه مبارک کرامت از هفت خانواده شهید  تجلیل شد.

خادمیاران و یاوران رضوی به دیدار خانواده های شهدای گران‌قدر هشت سال جنگ تحمیلی رفته و ضمن بازدید از خانواده های شهدا، به پاس ارج نهادن به مقام والای شهیدان، هدایایی به همراه نمک و نبات متبرک حضرت رضا(ع) تقدیم این خانواده های بزرگوار کردند.

کارگروه ایثار و شهادت همچنین در شب های پر برکت دهه کرامت در کنار دیگر میزهای تخصصی کانون نورباران واقع در مجموعه باغ غدیر، میز خدمت خود را برپا کرد.

پاتوق کتاب های زندگینامه شهدا، توزیع رزق شهدایی و وصیت نامه شهدا، انتخاب رفیق شهید و دلنوشته نویسی برای شهدا و توزیع فلش کارت های سرداران شهید،  آموزه های مقدس، امثال القرآن، دستاوردهای دفاع مقدس و... به منظور مطالعه و پاسخگویی حاضران و اهدای هدایایی به رسم یادبود از خدمات میز تخصصی شهدا ست.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی