پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۳-۰۸

برگزاری برنامه های متنوع رضوی در کرمانشاه

به مناسبت دهه کرامت برنامه های متنوع رضوی در استان کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از کرمانشاه راضیه عظیمی مسئول کانون بانوان و خانواده استان از برگزاری طرح شادیانه دختیژن برای ۱۸۰ دختر احسان جو خبر داد و گفت: با توجه به اینکه دختران، منبع انرژی و نشاط در خانه و خانواده هستند، نام "دُختیژِن" به معنی دختر پر انرژی را برای این طرح انتخاب کرده ایم. 

وی افزود: در طرح دختیژن که شنبه ۶خرداد ماه در یک مجموعه تفریحی برگزار شد، حدود ۸۰ نفر از دختران بین سنین ۱۳ تا ۲۰ ساله احسان جوی سازمان بهزیستی استان به همراه خانواده هایشان شرکت  کردند. 

عظیمی خاطرنشان کرد: در این مراسم معنوی، تمام دختران احسان جو، آرزوها و نیازهای خود را به صورت مکتوب ارائه کردند و بنا بود به نیابت از امام مهربانی ها، آرزوی هشت نفر از این دختران برآورده شود اما به برکت امام مهربانی ها آرزوی همه آن ها توسط خادمیاران و مسئولین برآورده می شود. 

همچنین منوچهر پروینی مسئول کانون خدمت رضوی شعر و ادب استان از برگزاریعصر شعر ملکوت هشتم در کرمانشاه خبر داد.

وی گفت: این کانون روز شنبه ششم خرداد ماه جاری در حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی همچون سال های گذشته عصر شعر "ملکوت هشتم" را با دعوت از تمام شاعران و ادیبان وعلاقه مندان به خاندان عصمت و طهارت برگزار نمود.

وی افزود: در این مراسم معنوی، شاعران و هنرمندان جدیدترین آثار خود را در مدح و فضیلت امام رضا(ع) ارائه کردند و در پایان مراسم کاروان خدام و پرچم متبرک رضوی زینت بخش شعرخوانی شاعران شد.

علی محمدی مسئول کانون سلامت خدمت رضوی استان نیز از ارائه خدمات درمانی رایگان به ۱۷۰ بیمار حاشیه نشین و منطقه محروم در این ایام خبر داد.
 
وی گفت: به مناسبت دهه کرامت دو اردوی جهادی در شهرک حکمت آباد و صادقیه، با حضور تیم پزشکی کانون سلامت خدمت رضوی متشکل از پزشکان عمومی و متخصص، پرستاران، بینایی سنج، روانشناس، دندانپزشک و متخصص کلیه برگزار شد.

وی ادامه داد: طی این دو اردو به ۱۷۰ نفر از بیماران خدمات درمانی و مشاوره ای، همچنین تزریقات و داروی رایگان ارائه شد و کسانی که نیاز به معاینه و مداوای بیش تری داشتند به مطب پزشکان طرف قرارداد ارجاع شدند تا خدمات درمانی رایگان دریافت نمایند.

محمدی در بخش دیگری از سخنانش برپایی مراسم جشن با حضور خدام و پرچم متبرک رضوی و مشارکت موسسه امدادگران عاشورا برای ۱۰۰ بیمار سرطانی و صعب العلاج همراه با خانواده را از ویژه برنامه های دهه کرامت این کانون اعلام کرد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی