پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

همزمان با دهه کرامت؛ 
۱۴۰۲-۰۳-۱۰

  مجموعه نماهنگ «حدیث مهر» از شبکه یک سیما پخش شد

همزمان با ایام دهه کرامت، مجموعه کلیپ‌ موشن‌های احادیث رضوی با عنوان «حدیث مهر»، از آثار تولیدی مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی از شبکه یک سیما پخش شد. 

به گزارش آستان نیوز، این مجموعه در قالب 60 قسمت 40 تا 50 ثانیه‌ای روایتگر احادیث رضوی است که با استفاده از تکنیک‌ها و جلوه‌های ویژه سینمایی در حالت حکاکی بر روی ضریح مطهر امام رضا (ع)  شبیه‌سازی شده و مورد خوانش قرار گرفته است. 
به منظور ایجاد تنوع در پخش مجموعه حدیث مهر، از 6 مدل مختلف برای قالب‌بندی آن‌ها استفاده شده است و در هر 10 کلیپ در قالبی متفاوت شاهد خوانش این احادیث رضوی بر روی ضریح مطهر هستیم. 
طراحی 6 قالب این مجموعه به همت مهدی عظیما و قالب‌گذاری احادیث در کلیپ‌های مجموعه و بازتدوین آن‌ها توسط فاطمه شخم‌گر صورت گرفته است. 
خوشنویسی احادیث نیز توسط علیرضا بهدانی انجام شده است. 
«همانندترین شما به من کسی است که اخلاق بهتری داشته باشد»، «نیکوترین مردم از نظر ایمان، خوش خلق‌ترین و با لطف‌ترین آن‌ها نسبت به اهل خویش است» و «آن‌که برای خدا کار کند، نومید نگردد»، از جمله احادیثی است که مخاطبان در این مجموعه با آن آشنا می‌شوند. 
شایان ذکر است، به همت مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی برنامه‌های متنوع هنری و ادبی با محوریت مکتب هنر رضوی در دهه کرامت و سالروز ولادت حضرت رضا(ع) در حال برگزاری است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی