پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۳-۱۰

حضور شرکت خمیرمایه رضوی در کنفرانس VH برلین در شهر وین در کشور اتریش

با هدف آشنایی با آخرین دستاوردهای روز صنعت خمیرمایه، هیاتی ۳ نفره از شرکت خمیرمایه رضوی در کنفرانس VH برلین که به میزبانی شهر وین در کشور اتریش برگزار شد، حضور پیدا کرد.

به گزارش آستان نیوز، شرکت خمیرمایه رضوی در این همایش علاوه‌بر بیان آخرین دستاوردهای خود در زمینه تولید خمیرمایه، استفاده از جدیدترین یافته‌های روز دنیا برای بکارگیری در خط تولید به منظور افزایش کیفیت و کارایی محصول نهایی و نیز کاهش ضایعات؛ یک مقاله کنفرانسی ارائه کرد.
 

توسعه بازارهای صادراتی خمیرمایه رضوی
مدیرعامل شرکت خمیرمایه رضوی، صنعت تولید خمیرمایه را جزء صنایع با تکنولوژی بالا دانست و اظهار کرد: با اقداماتی که در این شرکت برای افزایش کیفیت تولیدات در 22 سالی که از زمان بهره‌برداری آن می‌گذرد، انجام شده است، محصول خمیرمایه رضوی توانسته در تراز جهانی قرار بگیرد.
محمدصادق مروارید گفت: با توجه به ارائه آخرین دستاوردهای شرکت‌های بزرگ تولیدکننده خمیرمایه در جهان به صورت سالانه و هر شش ماه یکبار در کنفرانس‌های متعدد، این شرکت با هدف استفاده از تکنولوژی‌های جدید به منظور افزایش راندمان و کاهش قیمت تمام شده بین رقبای بین‌المللی در این کنفرانس شرکت کرده است.
او ادامه داد: در این کنفرانس دو روزه، شرکت‌های تولیدکننده خمیرمایه مطرحی از ۴ قاره جهان به اشتراک آخرین یافته‌های علمی خود پرداختند.
مدیرعامل شرکت خمیرمایه رضوی درباره تاثیر حضور در کنفرانس‌هایی از این دست بر ارتقاء کیفیت محصولات و توسعه بازارهای صادراتی خاطرنشان کرد: باتوجه به بروز بودن دانش و کیفیت محصولات خمیرمایه رضوی، استفاده از آخرین یافته‌ها و ارتباط موثر با دانشگاه‌ها و موسسات بین‌المللی، نقش مهمی در افزایش کیفیت و نیز بهبود راندمان محصولات تولیدی با چشم‌انداز دستیابی به ضایعات صفر و تولید محصولات جدید دارد.
او ادامه داد: حضور در همایش‌ها و کنفرانس‌های خارجی همچنین شرایط بسیار خوبی را برای معرفی شرکت به عنوان یک تولیدکننده موفق ایرانی در تراز جهانی و حضور مقتدرانه در بازارهای جدید در اقصی نقاط جهان فراهم می‌کند.
مروارید افزود: در همین راستا نیز توسعه بازارهای صادراتی برای شرکت خمیرمایه رضوی در حال تعریف است.
 

رایزنی با شرکت‌های مطرح تولیدکننده خمیرمایه
او با اشاره به رایزنی‌های صورت گرفته با متخصصان و شرکت‌های مطرح تولیدکننده خمیرمایه در حاشیه این کنفرانس گفت: در این راستا با نمایندگان شرکت «لالمند کانادا» در خصوص تبادل تجربیات برای افزایش کیفیت محصولات و همچنین شرکت‌های «اشپیگل مایر» و «طراحی فریکو» درباره ارتقاء سوش‌های تولیدی و استفاده بهینه از آن‌ها در خطوط تولید رایزنی شد.
مروارید ادامه داد: «لسافر فرانسه» شرکت قدرتمند دیگری است که با رویکرد شناسایی بازارهای جدید و اطلاع از انتظارات مشتریان در این بازارها، جلسه‌ای با نمایندگان آن برگزار شد.
او با اشاره به اهمیت ورود به حوزه جدیدترین محصولات تولیدی خمیرمایه محور خاطرنشان کرد: در این راستا رایزنی با شرکت‌های «انجل» چین و «ای بی ماوری» انگلیس صورت گرفت.
مروارید ادامه داد: علاوه‌براین، در زمینه محصولات نوآورانه، کاهش بار آلودگی میکروبی و تولید آنتی‌فوم‌ها براساس پایه‌های گیاهی با نمایندگان شرکت بیوتکنولوژی «بتاتک» دیدارهایی انجام شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

امیدآفرینی، گفت‌وگو و پاسخگویی به سؤالات نسل جوان از رسالت‌های ائمه جماعات است
تولیت آستان قدس رضوی گفت‌وگو با مردم، پاسخگویی به سؤالات جوانان و تزریق امید به جامعه را از رسالت‌های مهم ائمه جماعات…

تلویزیون اینترنتی