پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۳-۱۰

برگزاری کرسی تلاوت رضوی در شهرهای گرگان و اهواز

همزمان با شب میلاد حضرت رضا (ع)،  به همت مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی کرسی تلاوت رضوی در شهرهای گرگان و اهواز برگزارشد.

مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی در گفت‌وگو با آستان‌نیوز گفت: این محافل معنوی در شب ولادت امام علی بن موسی الرضا(ع) در مراکز قرآنی  و مساجد شهرهای گرگان و اهواز میزبان حضور قاریان بین‌المللی قرآن کریم بود.
حجت‌الاسلام و الملسمین سید مسعود میریان با اشاره به استقبال خوب مردم از این محافل قرآنی ادامه داد: کرسی تلاوت رضوی شهر گرگان در آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) با حضور و تلاوت رضا گلشاهی قاری و حافظ بین‌المللی آستان قدس رضوی همراه بود . 
وی ادامه داد: با همکاری ستاد شانزدهمین دوره جشن های مردمی و معنوی زیر سایه خورشید در استان خوزستان، کرسی تلاوت رضوی در شهر اهواز برگزارشد که در این مراسم امیر لعل اول از قاریان آستان قدس رضوی به تلاوت آیات دلنشین قرآن پرداخت.
وی هدف از برگزاری این مراسم‌های معنوی را مردمی سازی فعالیت‎های قرآن، آشنایی و انس بیشتر  مردم با قرآن کریم و تقویت پیوند آنها با مساجد و مراکز قرآنی عنوان کرد و افزود: در مناسبت‌های مختلف طول سال نیز محافل انس با قرآن کریم به صورت کرسی‌های تلاوت رضوی در سراسر کشور با حضور قاریان مطرح و بین‌المللی قرآن برگزار می‌شود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی