پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

همزمان با سالروز میلاد با سعادت حضرت رضا(ع) صورت گرفت،
۱۴۰۲-۰۳-۱۰

تشرف گروهی استادان و کارکنان دانشگاه بين المللي امام رضا(ع) به حرم مطهر رضوی

همزمان با 11 ذی القعده، سالروز میلاد با سعادت حضرت رضا(ع) جمعي از اساتید و کارکنان دانشگاه بين‌المللي امام رضا(ع) براي عرض تبریک این روز فرخنده، به حرم مطهر رضوي مشرف شدند.

به گزارش آستان نیوز، همزمان با سالروز میلاد با سعادت امام مهربانی‌ها، حرم مطهر حضرت رضا (ع) میزبان عموم زائرانی است که از اقصی نقاط ایران و جهان به صورت فردی و گروهی به منظور زیارت و عرض ارادت به حرم مطهر رضوی مشرف می شوند.
با هماهنگی صورت گرفته توسط بسیج کارکنان دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) اساتید و کارکنان واحد خواهران و برادران این دانشگاه به صورت پیاده به حرم مطهر رضوی مشرف شدند تا در روز زیارتی و میلاد با سعادت این امام همام، ضمن عرض ارادت از فیوضات معنوی زیارت اما هشتم(ع) بهره مند شوند.
پس از زیارت و عرض ارادت به حضرت رضا(ع)، زیارت امین الله به صورت دسته جمعی قرائت و سید عباس سجادی ذاکر و مداح اهل بیت (ع) به مدح و ثنای امام رضا(ع) و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) پرداخت.
همچنین به صورت نمادین سه تن از کارکنان و اساتید دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) که عازم حج تمتع و سرزمین وحی هستند، در حرم مطهر رضوی بدرقه شدند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

انسان معاصر تشنۀ گفتمانی است که بتواند عدالت حقیقی را تأمین نماید
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نسخه کامل‌ و‌ اجرایی عدالت در کلام حضرت رضا(ع) و اهل بیت(ع) ارائه شده، گفت: انسان…

تلویزیون اینترنتی