پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

همزمان با شب میلاد امام رضا(ع)؛ 
۱۴۰۲-۰۳-۱۰

محفل قرآنی ابناء الرضا(ع) میزبان نوجوانان زائر و مجاور شد 

همزمان با شب میلاد امام رضا(ع) محفل قرآنی ابناء الرضا(ع) میزبان نوجوانان زائر و مجاور حرم مطهر رضوی شد. 

به گزارش آستان نیوز، در شب میلاد پرنور و سرور امام مهربانی‌ها؛ حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) محفل قرآنی «ابناء الرضا(ع)» ویژه نوجوانان پسر زائر و مجاور در دارالقرآن الکریم واقع در صحن جمهوری اسلامی حرم مطهر رضوی برگزار شد. 
در این محفل قرآنی شهرام تدین و علیرضا ثابتی؛ مجری کارشناسان قرآنی حرم مطهر رضوی در قالب برگزاری جنگ شادی برخی از آموزه‌های دینی را برای شرکت کنندگان در این محفل قرآنی بازگو کردند. 
آموزش سبک و سیره زندگی امام رضا(ع) در قالب شعر، قصه، داستان و بازی‌های کودکان از دیگر بخش های این محفل قرآنی بود که مورد استقبال نوجوانان قرآنی قرار گرفت. 
در این محفل نورانی همچنین چند تن از نوجوانان قرآنی و قرآن آموزان دارالقرآن الکریم با صوتی ملکوتی و زیبا آیات قرآن کریم  را تلاوت کردند. 
گفتنی است؛ محفل قرانی «ابناء الرضا(ع)» در شام میلاد نیز از ساعت 17:00 با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی- قرآنی در محل دارالقرآن الکریم حرم مطهر رضوی میزبان نوجوانان زائر و مجاور بارگاه ملکوتی امام مهربانی ها است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی