پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

همزمان با سالروز میلاد با سعادت حضرت رضا(ع)
۱۴۰۲-۰۳-۱۱

نخستين شماره «فصلنامه علمي امام رضا (ع) و علوم روز» رونمایی شد

همزمان با سالروز میلاد با سعادت حضرت رضا(ع)، نخستين شماره فصلنامه علمي امام رضا (ع) و علوم روز در دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) رونمایی شد.

به گزارش آستان‌نیوز، در حاشیه نشست علمی سومین کنگره بین المللی امام رضا(ع) و علوم روز که همزمان با دهه کرامت رضوی و با حضور محمد العاصي، امام جمعه مرکز اسلامی واشینگتن و دكتر سيد رضا مودب؛ رئیس دانشكده الهيات دانشگاه قم در دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) برگزار شد، از نخستين شماره فصلنامه علمي امام رضا (ع) و علوم روز رونمایی به عمل آمد.
نخستین شماره فصلنامه بین‌المللی امام رضا(ع) و علوم روز که به دو زبان فارسی، انگلیسی و عربی و با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي منتشر شده است حاوی 6 مقاله علمی مرتبط با امام رضا (ع) و علوم روز است.

«بایسته های گفتاری- رفتاری پاسخ به شبهات در سیره رضوی»، «تبیین شبکه مفهومی ارتباط الگو مبتنی بر مناظرات امام رضا(ع)» و «مؤلفه‌های اقتصاد مقاومتی در منظومه احادیث امام رضا(ع)» عناوین مقالات علمی است که در این فصلنامه به چاپ رسیده است.
«استراتژی‌های معنوی در مدیریت استرس با تأکید بر مطالعه تطبیقی تعالیم امام رضا(ع) و آراء روان شناسان معاصر»، «تسهیل ارتباط میان مردم و حاکمیت و ارائه الگوی مفاهمه و درک متقابل با استناد به قران و سیره رضوی» و «تحلیل مناظرات رضوی در فرآیند اقناع و تبلیغ معارف دینی» عناوین مقالات علمی دیگری است که در این فصلنامه به زیور چاپ آراسته شده است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی