پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به همت مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی انجام شد؛  
۱۴۰۲-۰۳-۱۱

برپایی نمایشگاه «در محضر یار» همزمان با میلاد امام رضا(ع)

به همت مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی نمایشگاه «در محضر یار» در ایام دهه کرامت میزبان زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی شد. 

به گزارش آستان نیوز، همزمان با ایام دهه کرامت و در شب و روز میلاد امام مهربانی‌ها نمایشگاه فرهنگی-مذهبی «در محضر یار» ویژه کودکان و نوجوانان در مدرسه خیرات خان حرم مطهر رضوی برپا شد که مورد استقبال زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی قرار گرفت. 
در این نمایشگاه که شامل چند غرفه از جمله غرفه‌های حس خوب زیارت، توجه، آداب زیارت و سوغات زیارت است، آموزش‌هایی در زمینه آداب زیارت امام معصوم(ع) با کمک مربیان قرآنی و در قالب قصه، بازی و سرگرمی ارائه شد. 
مخاطبان این نمایشگاه با ادب حضور در برابر امام آشنا شدند و از حس و حال خوبشان در هنگام زیارت امام رضا(ع) و اینکه احساس می‌کنند یک قدم به خدا نزدیک تر شده‌اند صحبت کرده و برای اینکه توفیق زیارت پیدا کرده اند از امام رضا(ع) تشکر کردند. برگزاری جنگ شادی ویژه کودکان و نوجوانان از دیگر برنامه های تدارک دیده شده برای مخاطبان در این نمایشگاه بو‌د. در ایام دهه کرامت روزانه حدود هزار نفر از زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی از برنامه های فرهنگی نمایشگاه «در محضر یار» بهره مند شدند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی