پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به همت مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی؛
۱۴۰۲-۰۳-۱۱

مجتمع فرهنگی هنری امام خمینی(ره) میزبان جشن میلاد امام رضا(ع) شد 

مراسم جشن میلاد امام رضا(ع) به همت مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی در مجتمع فرهنگی هنری امام خمینی(ره) مشهد برگزار شد. 

به گزارش آستان نیوز، این مراسم با هدف گرامی‌داشت سالروز ولادت فرخنده امام هشتم(ع) و ایجاد شور و نشاط معنوی در بین مردم منطقه خواجه‌ربیع مشهد با حضور جمع پرشوری از شهروندان و برگزاری برنامه‌های متنوع شامگاه چهارشنبه 10 خرداد ماه از ساعت 19:30 تا 22 در فضای باز این مجتمع برپا شد. 
این جشن با قرائت قرآن، سرود ملی و صلوات خاصه آغاز شد و در ادامه دو سرود رضوی، سخنرانی حجت‌الاسلام ضیا الحق و مداحی آقای سلیمانی، اجرا شد. 
همچنین حاضران میهمان اجرای دو نمایش تک نفره امام رضایی(ع) با هنرآفرینی عباس رثایی و ساجد اندرون؛ دو هنرمند برجسته حوزه نمایش مشهد شدند. 
 

اعطای هدایای متبرک
برگزاری مسابقه فرهنگی و اهدای جوایز به برگزیدگان در دو بخش، از دیگر برنامه‌های جشن میلاد حضرت ثامن الحجج(ع) در مجتمع فرهنگی هنری امام خمینی(ره) بود. 
از سوی مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی به تمامی کودکان حاضر در جشن نیز کتاب اهدا شد. همچنین به 20 نفر از حاضران، گردنبند گل متبرک و به 10 نفر نیز قاب متبرک که از جمله محصولات هنری رضوی تولیدی مؤسسه با برند «مهر» است، به قید قرعه اعطا شد. 
مراسم نورافشانی نیز در دو مرحله در ساعت 20 و پایان جشن در محل مجتمع امام خمینی(ره) انجام شد و بر شور معنوی حاضران افزود. 
این خبر حاکی است، به همت مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی برنامه‌های متنوع هنری و ادبی با محوریت مکتب هنر رضوی در دهه کرامت و میلاد حضرت رضا(ع) برگزار شد.
شایان ذکر است، مجتمع فرهنگی هنری امام خمینی(ره) با هدف ارائه خدمات فرهنگی هنری به مردم منطقه کم‌برخوردار خواجه‌ربیع مشهد توسط آستان قدس رضوی بنا نهاده شده و در سال‌های گذشته نیز میزبان برنامه‌های متنوع از جمله جشن‌های مناسبتی ویژه عموم مردم منطقه در خیابان خواجه‌ربیع 25 بوده است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی