پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

‌همزمان با  میلاد با سعادت امام رضا(ع)انجام شد،
۱۴۰۲-۰۳-۱۱

برپایی جشن بزرگ آفتاب در فرهنگسرای امام رضا(ع) سبزوار

همزمان با  میلاد با سعادت امام رضا(ع)جشن بزرگ آفتاب در فرهنگسرای امام رضا(ع) سبزوار وابسته به موسسه فرهنگی و بقاع متبرکه آستان قدس رضوی برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز، همزمان با  میلاد با سعادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) جشن بزرگ آفتاب همراه با مراسم تجلیل از خادمان رسانه‌ای امام رضا(ع) در فرهنگسرای سبزوار با حضور جمعی از فعالان فرهنگی و مسئولان اجرایی این شهرستان برگزار شد.
دکتر علی جان فزا در این مراسم گفت: خادمیاران رضوی سبزوار در زمینه‌های مختلف کاری با عشق به امام رضا (ع) فعالیت می‌کنند.
وی افزاد: این خادمان در حوزه‌های تعلیم و تربیت، مشاوره، کمک به محرومین و کارآفرینی مشغول خدمت هستند.
جانفزا گفت:  از دوران تولیت سابق آستان قدس رضوی آیت الله رئیسی بحث خدمت در حرم که قبلاً محدود به پنج حوزه بود از کفش داران، دربانان، فراشان و ... گسترش پیدا کرد و به تعداد ۱۶ گروه خدمتی رسید.
رییس فرهنگسرای امام رضا(ع) سبزوار با اشاره به اینکه خادمیاران رسانه‌ای یکی از حوزه‌های یاد شده خدمتی هستند، خاطرنشان کرد: درحال حاضر تعدادی از خادمیاران رضوی همگام با سایر شهرهای کشور در حوزه رسانه و تولیدات رسانه‌ای مرتبط با امام رضا(ع)و زیارت فعالیت می کنند.
وی در ادامه برای  تشکیل دوره‌های آموزشی در حوزه رسانه در فرهنگسرای امام رضا(ع) و ایجاد کانون‌های رسانه‌ای امام رضا(ع) در آموزش و پرورش، دانشگاه‌هاجهت تربیت نیروی رسانه‌ای اعلام آمادگی کرد.
 گفتنی است در پایان از دکتر علی جانفزا و سید محسن جعفری به عنوان خادمیاران رسانه‌ای شهرستان سبزوار با اهدای لوح تقدیر و هدایای متبرک تقدیر به عمل آمد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

شورای شهر با پیگیری ویژه رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم را به سرانجام برساند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به توجه ویژه شورای شهر مشهد برای تحقق دستور رئیس جمهور در حل مشکل پارکینگ اطراف حرم مطهر در…

تلویزیون اینترنتی