پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۳-۱۰

دیدار جمعی از خدام رضوی با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی

جمعی از خدام رضوی امروز با نماینده ولی فقیه خراسان جنوبی در بیرجند دیدار کردند.

به گزارش آستان نیوز از خراسان جنوبی، به مناسبت سالروز میلاد پربرکت امام هشتم و دهه کرامت، اعضای ستاد دهه کرامت استان خادمان حضرت امام رضا علیه السلام همراه با پرچم رضوی با نماینده ولی فقیه در استان دیدار کردند.

نماینده ولی فقیه در استان با تبریک دهه کرامت، خدمت کردن به ائمه اطهار علیهم السلام را سعادت برای افراد دانست و گفت: این یک توفیق است که نصیب شما شده و خداوند این سعادت را به شما داده است که به ائمه اطهار و مردم در راه اسلام خدمت می کنید.
آیت الله سید علیرضا عبادی گفت: امروز باید توطئه های دشمنان اسلام و جنایات و دسیسه های آنان را مد نظر داشته باشید و همواره از ولایت فقیه تبعیت کنید تا دشمنان اسلام نتوانند به اهداف شوم خود برسند.

وی افزود: امروز علاوه بر مسلمانان و شیعیان که ولایتمدار هستند در کشورهای مختلف و ادیان غیر شیعه هم برای ائمه اطهار احترام و ارزش قائل هستند و علما، بزرگان و دانشمندان و صاحب نظرهم به ائمه اطهار محبت دارند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه مسئله امامت ریشه در تکوین و تشریع دارد، عنوان کرد: خدا را شاکر باشید که وقت خود را برای اهل بیت(ع) گذاشته اید که اولیای خدا هستند. این فرصت را غنیمت بشمارید و امیدواریم بتوانیم در راه حق و راه ولایت الله در برابر این همه دشمن تحریف گر و دروغگو قدم برداریم و از ولایت دفاع کنیم و در این راه ثابت قدم باشیم.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی