پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۳-۱۱

برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره زیر سایه خورشید در آذربایجان غربی

اختتامیه جشنواره زیر سایه خورشید با حضور خادمان حرم مطهر رضوی در ارومیه برگزار شد.

 به گزارش آستان نیوز از آذربایجان غربی، حجت الاسلام والمسلمین نوروزنژاد دبیر کانون های خدمت رضوی استان، با تبریک دهه کرامت و میلاد حضرت امام رضا علیه السلام، وجود آن حضرت و خواهر گرامی شان را برکت کشور ایران خواند و گفت: عشق و دلدادگی مردم به حضرت رضا علیه السلام وصف ناشدنی است.
حجت الاسلام والمسلمین مرتضی آقاتهرانی رییس کمسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت ولادت حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام  گفت: توحید در عبودیت و بندگی برای خداست و این دعوت همه انبیا است و همه خالقین محتاج خداوند تبارک و تعالی هستند. 
وی تصریح کرد: قوانین دین اسلام قوانین الهی است و کسی نباید تخطی کند و هیچ حرامی هرگز حلال نخواهد شد.  
رئیس کمسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: اطاعت از مقام معظم رهبری به عنوان رهبر حکومت اسلامی از واجبات و اطاعت از حکم الهی است و این توحید ولایی است.
 وی تصریح کرد: بحث در مورد مسائل دینی و انتقال و آموزش آن برای قشر جوان بسیار موثر است و این از توصیه های ائمه اطهار علیهم‌السلام بخصوص امام هشتم حضرت امام رضا علیه السلام در رحمت الهی است که بسیار توصیه شده است.

ادریس آقالو دبیر جشنواره زیر سایه خورشید نیز در این مراسم  گفت: ۲۰۰ عنوان برنامه از قبیل دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه، دیدار با خانواده شهدا، ۵۰ جشن در پارک ها و اقدامات مردم یاری از قبیل  توزیع بسته های معیشتی و اهدای جهیزیه و مسکن تقدیر از مفسرین به مدت ۱۱ روز در استان همراه بوده است.

گفتنی است اجرای سرود و برنامه های فرهنگی از دیگر بخش های این مراسم بود. 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی