پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۳-۱۱

شمیم دل‌انگیز رضوی در شهرهای مختلف استان بوشهر پیچید

با حضور کاروان «زیر سایه خورشید» همراه با پرچم آستان قدس رضوی و خادمان حرم امام رضا(ع) شمیم دل‌انگیز رضوی در نقاط مختلف استان بوشهر پیچید.

به گزارش آستان نیوز از بوشهر، به مناسبت دهه کرامت و با حضور خدام امام رئوف در برنامه‌های زیر سایه خورشید مردم شهر ولایتمدار کنگان استقبال باشکوهی از خدام به عمل آوردند.
خدام رضوی در ابتدای حضورشان در کنگان قبور مطهر شهدای گمنام را گلباران کردند.
حضور در حسینیه شهدای انتظامی و دفتر امام‌جمعه و بهزیستی از دیگر برنامه‌های حضور خدام در شهرستان کنگان بود.
حضور در حوزه علمیه خواهران و دیدار با مردم بندر سیراف و روستای پرک از دیگر برنامه های خدام امام رئوف در شهرستان کنگان بود.

خادمان رضوی با مردم بردخون دیدار کردند
همچنین کاروان خدام رضوی در ادامه برنامه های زیر سایه خورشید در دهه کرامت مهمان مردم بردخون شهرستان دیر بودند.
در آخرین روزهای مانده به میلاد با سعادت امام رضا(ع) مردم بردخون میزبان شایسته ای از کاروان خدام بارگاه رضوی بودند.
مردم بردخون که با اشک و لبخند و حضور پرشورشان پذیرای خدام بارگاه ملکوتی امام رئوف بودند هدایای متبرکی را  دریافت کردند.
خدام رضوی در بخش بردخون شهرستان دیر با حضور در همایش تکریم از امام زاده محمد بردخون و تجلیل از مادر شهید احمد انیسه در روستای سجادیه حضور یافتند.
احیای سنت تحنیک و تجلیل از مادر شهید یوسف حاجی پور از جمله برنامه های حضور خدام رضوی در روستای شهنیا بخش بردخون بود.
خدام حرم رضوی در روستای وحدت آباد بخش بردخون شهرستان دیر در برنامه های تجلیل از پیر غلام، جشن زير سایه خورشید، تجلیل از خانواده های دهه شصتی چهار فرزند و تجلیل از خانواده فرهنگی و ایثارگر حضور یافتند.
تجلیل از خانواده دهه هفتادی دارای سه فرزند به بالا، احیای سنت تحنیک و جشن مردمی زیر سایه خورشید از جمله برنامه های این کاروان در روستای آبکش با حضور خدام حرم امام رضا(ع) در دهه کرامت بود.
گفتنی است خدام بارگاه ملکوتی امام مهربانی ها در برنامه جشن زیر سایه خورشید روستای مغدان بخش بردخون استان بوشهر هم حضور یافتند.

پرچم رضوی در آغوش مردمان شهر شنبه قرار گرفت

کاروان زیر سایه خورشید همراه با پرچم بارگاه ملکوتی ثامن الحجج حضرت علی بن موسی الرضا(ع) با مردم شهر شنبه شهرستان دشتی نیز دیدار کردند.
با آمدن کاروان زیر سایه خورشید هشتم به این شهر باصفا، حال و هوای معنوی همه شهر را فرا گرفت به طوری که همگی با دیدن پرچم امام رضا علیه السلام، با چشمانی اشکبار خود را متبرک و حاجت خود را از ولی نعمتمان آقا علی بن موسی الرضا علیه آلاف التحیه والثناء طلب نمودند.
دیدار با پرسنل نیروی انتظامی و مددجویان بهزیستی و تجلیل از خانواده شهیدان اسماعیل فربود و آزمون و عیادت از بیماران از جمله برنامه های خدام رضوی در شهرستان دشتی بود.
گفتنی است در سفر خدام به شهرستان دشتی از زوج جوان ناشنوا تجلیل و از بیماران عیادت کردند.

سایه عنایت خورشید طوس بر سر مردم گناوه سایه افکند
همچنین همزمان با سالروز میلاد با سعادت هشتمین امام شیعیان جهان، حضرت امام رضا(ع) شهرستان گناوه برای بار دوم در دهه کرامت امسال میزبان قدوم مبارک خادمان رضوی بود و مردم این شهرستان با استقبال گرم از خادمان و حاملان پرچم متبرک امام رئوف، میلاد باسعادت آن حضرت را جشن گرفتند.
خادمان حرم رضوی در بدو ورود به یادمان شهدا، با حضور بر مزار مطهر دو شهید خوشنام به شهدای والامقام ادای احترام کردند و سپس با ورود خادمان رضوی در جشن زیر سایه خورشید شمیم دل‌انگیز حرم رضوی طنین‌انداز شد. 
در این مراسم خادمان رضوی با ذکر صلوات خاصه امام رضا(ع)، مولودی‌خوانی دل مردم عاشق زیارت حرم رضوی را روانه حرم با صفای ایشان کردند.
حضور در جشن میلاد امام رضا(ع) مسجد النبی(ص) گناوه، تجلیل از فعالان و برگزارکنندگان چهارشنبه‌های امام رضایی، حضور در جشن زیر سایه خورشید روستای سر بست از دیگر برنامه های حضور خدام رضوی در شهرستان گناوه بود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

مرکز «بشری»؛ در راستای فرمایشات رهبری برای کمک به زوجین نابارور و جوانی جمعیت احداث شد
تولیت آستان قدس رضوی احداث بزرگترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور «بشری» در بیمارستان رضوی را اقدامی در راستای عمل به…

تلویزیون اینترنتی