پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۳-۱۰

دیار رییسعلی دلواری با حضور کاروان زیر سایه خورشید آکنده از عطر حرم رضوی شد

مردم شهر دلوار از شهرستان تنگستان با حضور خادمین حرم مطهر رضوی در قالب کاروان زیر سایه خورشید با اجرای برنامه های مختلف دهه کرامت را گرامی داشتند.

به گزارش آستان نیوز از بوشهر، همزمان با دهه کرامت و نزدیک شدن به میلاد امام رضا(ع) کاروان زیر سایه خورشید با خدام رضوی در شهر دلوار دیار رئیسعلی دلواری حضور یافت. 
خدام رضوی در ابتدا در مراسم بزرگ و باشکوه زیر سایه خورشید در مسجد امام جعفر صادق(ع) با مردم این شهر دیدار کردند تا دل هایشان را به گنبد طلای امام رئوف نزدیک کنند. 
افتتاح بلوار امام رضا(ع)، عیادت از بیماران و حضور در منزل مداح حرم امام رضا(ع) احمدنیا و خانواده سه فرزندی از جمله برنامه های حضور خدام امام رئوف در قالب برنامه های زیر سایه خورشید در شهر دلوار بود. 
گفتنی است خدام امام مهربانی ها ضمن دیدار با صیادان و بازدید از شرکت بسته بندی فرآورده های دریایی پاوره در بندر رستمی در جشن بزرگ زیر سایه خورشید در مسجد المهدی روستای محمدعامری دلوار با مردم این روستا دیدار کردند و هدایای تبرکی خود را به آنان هدیه دادند.

حال و هوای امام رضایی در شهر اهرم ایجاد شد
همچنین به مناسبت دهه کرامت و با نزدیک شدن به میلاد امام رئوف، خدام امام رضا(ع) در قالب برنامه های زیر سایه خورشید در بین مردم شهر اهرم از شهرستان تنگستان حضور یافتند و با مردم این دیار دیدار کردند.
خدام رضوی ابتدا با حضور در گلزار شهدای گمنام این شهر قبور مطهر آنان را گلباران کردند.
دیدار با پرسنل نیروی انتظامی و خانواده شهید مهدی جعفری از شهدای نیروی انتظامی از دیگر برنامه های خدام امام رضا(ع) در شهر اهرم بود.
مردم که دل های بی قرارشان در انتظار دیدار با خدام بود در برنامه بزرگ و باشکوه زیر سایه خورشید در مسجد امام جعفرصادق(ع) استقبال باشکوهی از سفیران امام مهربانی ها به عمل آوردند.
عیادت از امام جمعه و حضور در مراسم عقد زوج جوان از دیگر برنامه های خدام در شهر اهرم شهرستان تنگستان بود.
روستای بازویی دیگر مکانی بود که خدمتگزاران امام رضا(ع) با مردم دیدار کردند و از مریض دچار ضربه مغزی بر اثر سانحه تصادف عیادت کردند و با فعالان فرهنگی این روستا دیدار کردند.
گفتنی است در سفر خدام رضوی به شهرستان تنگستان، آنان در مراسم جشن تولد خانواده ۴ فرزندی در روستای گلنگون حضور پیدا کردند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

مرکز «بشری»؛ در راستای فرمایشات رهبری برای کمک به زوجین نابارور و جوانی جمعیت احداث شد
تولیت آستان قدس رضوی احداث بزرگترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور «بشری» در بیمارستان رضوی را اقدامی در راستای عمل به…

تلویزیون اینترنتی