پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

خادم کاروان زیر سایه خورشید در برازجان:
۱۴۰۲-۰۳-۱۱

حفظ حجاب باعث ناکامی توطئه‌های دشمن می شود

حجت الاسلام فاطمی؛ روحانی کاروان زیر سایه خورشید بوشهر، در جشن دختران خورشید که معطر به پرچم متبرک رضوی شده بود گفت: حفظ حجاب باعث ناکامی توطئه‌های دشمن می شود.

به گزارش آستان نیوز از بوشهر، به مناسبت ولادت امام رضا(ع)، خدام حامل پرچم متبرک آستان قدس رضوی حال و هوای ویژه‌ای به جشن بزرگ دختران خورشید در شهر برازجان اهداء کردند. 
جشن بزرگ دختران خورشید به نام امام رضا(ع) و اجرای مراسم با شکوه جشن‌های «زیر سایه خورشید» با حضور خادمان حرم حضرت علی بن موسی‌الرضا علیه‌السلام  در مدرسه علمیه حضرت رقیه(س) برگزار شد.
این مراسم با حضور دانش آموزان دختر مدارس شهر برازجان و همچنین طلاب و اساتید مدرسه علمیه حضرت رقیه(س) و امام جمعه و مسئولین شهرستان دشتستان، در مدرسه علمیه حضرت رقیه(س) شهر برازجان برگزار شد.
حجت الاسلام فاطمی دراین مراسم با تبریک میلاد امام رضا(ع) گفت: اکنون که دشمنان حجاب دختران ما را نشانه گرفته اند، شما دختران محجبه با حجاب خود توانستید تمامی برنامه هایشان را خنثی کنید. حفظ حجاب اسلامی موجب شکست دشمنان خواهد شد چرا که آن ها سست کردن بنیان خانواده‌ها و کمرنگ کردن اعتقادات دینی را هدف قرار داده‌اند.
وی با اشاره به نقش ارزنده و مهم بانوان در جامعه، بر رعایت حجاب تاکید کرد و افزود: رعایت و حفظ حجاب در جامعه موجب شکست توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی می‌شود.
حجة الاسلام مصلح در این مراسم ضمن خیر مقدم خدمت خادمان امام رضا علیه‌السلام، اظهار داشت: دختران ما با الگو قرادادن حضرت فاطمه و حضرت معصومه(س) و با رعایت حجاب اسلامی خود درمیادین مختلف خوش درخشیده اند. 
سلیمان حیاتی اصل مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان نیز در این همایش گفت: دختران محجبه ما با حجاب خود در جشنواره های مختلف ثابت کرده اند که حجاب نه تنها محدودیت نیست بلکه نوعی مصونیت و حفظ زینت های ارزشمند بانوان و تأمین کننده امنیت فردی و اجتماعی و تکریم انسانیت و شخصیت آنان است.
غیب الهی مدیر مدرسه علمیه حضرت رقیه(س) نیز با خوش آمدگویی به خادمان امام رضا(ع) بیان نمود: حوزه علمیه خواهران امروز میزبان دختران خورشید با حضور خدام رضوی بود، دخترانی که با حجاب برتر در دشتستان درخشیدند امروز با دست متبرک خدام هدیه ای را دریافت کردند که به پیروی ازحضرت فاطمه زهرا(س) این چادر را حفظ خواهند کرد و الگوهای فاطمی برای نسل آینده خواهند بود. 
اجرای سرود دسته جمعی دختر ایران و مولودی خدام امام رضا(ع) و هدیه تبرکی به دختران حال و هوای معنوی خاصی به مراسم داد.
در این مراسم دخترانی که به همت مبلغین طرح امین مدارس، چادر را به‌ عنوان حجاب برتر انتخاب کرده بودند توسط خادمین حرم رضوی تجلیل شدند و روزی به یادماندنی در دفتر خاطرات دانش آموزان ثبت شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

مرکز «بشری»؛ در راستای فرمایشات رهبری برای کمک به زوجین نابارور و جوانی جمعیت احداث شد
تولیت آستان قدس رضوی احداث بزرگترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور «بشری» در بیمارستان رضوی را اقدامی در راستای عمل به…

تلویزیون اینترنتی