پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۳-۱۲

ویژه برنامه پیوند آسمانی با مهر امام مهربانی در میقات الرضا برپا شد

مراسم جشن تکریم زوج‌های جوان با عنوان پیوند آسمانی با مهر امام مهربانی با نماینده مقام معظم رهبری در هیئت امنای کمیته حضرت امام خمینی(ره) در آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز، جشن تکریم زوج‌های جوان با عنوان پیوند آسمانی با مهر امام مهربانی با حضور آیت الله کازرونی نماینده مقام معظم رهبری در هیئت امنای کمیته حضرت امام خمینی(ره) و عضو مجلس خبرگان رهبری در ایام میلاد باسعادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) و با حضور ۵۰ زوج جوان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) طبس در آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) برگزار شد.
 آیت الله کازرونی در این مراسم اظهار کرد: اولین مسئله که در زندگی خیلی مهم است این است که انسان خوش رفتار باشد و خوش خلقی در دوام زندگی خیلی موثر است.
وی خطاب به نوعروسان حاضر در این جشن گفت: من به شما دختران عزیزم توصیه می‌کنم رساله حقوق امام سجاد(ع) را بخوانید یک بخش آن در خصوص حق شوهر بر زن و یک بخش آن در خصوص حق زن بر شوهر است که امام راجع به هر دو سخن می‌گویند.
آیت الله کازرونی ادامه داد: رعایت حقوق یکدیگر، آراستگی زن و شوهر، احترام متقابل، مدارا کردن و قناعت و ساده زیستی از عوامل استحکام بنیان خانواده است.
شایان ذکر است در ابتدای این مراسم کاروان زیر سایه خورشید خادمین حرم مطهر رضوی و پرچم متبرک حضرت امام رضا(ع) فضای مراسم را معطر و به نوعروسان حاضر در محفل هدایای متبرک فرهنگی اهدا کردند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی