پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به مناسبت ایام ولادت باسعادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) انجام شد،
۱۴۰۲-۰۳-۱۲

تشرف جمعی از نوجوانان زیارت اولی از روستاهای محروم طبس به میقات الرضا

 جمعی از کودکان و نوجوانان زیارت اولی از روستای محروم «هوک» و منطقه عشایری «چاه پی آب» از توابع بخش دستگردان شهرستان طبس به آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) مشرف شدند.

به گزارش آستان نیوز، به مناسبت ایام ولادت باسعادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) و به همت آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) و کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) عشق آباد جمعی از کودکان و نوجوانان روستای کم برخوردار «هوک» و منطقه عشایری «چاه پی آب» در قالب اردوی فرهنگی زیارتی به زیارت برادر گرامی حضرت امام رضا(ع) مشرف شدند.
 زیارت قبور مطهر شهدای آرمیده در آستان مبارک، برگزاری برنامه‌های کودکانه فرهنگی و مسابقات قرآنی، بازی‌های اسلامی، شرکت در نماز جماعت ظهر و عصر، اهدای هدایای فرهنگی، صرف غذای متبرک حضرت و حضور در باغ گلشن از دیگر برنامه‌های این اردوی تفریحی بود.
 لازم به ذکر است این برنامه در پی حضور کاروان جهادی میقات الرضا وابسته به آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) در جمعه گذشته در دهه نورانی کرامت که بنا به اظهار اهالی آن منطقه فرزندانشان علاوه بر اینکه به زیارت امام مهربانی ها حضرت علی بن موسی الرضا(ع) نائل نشده اند توفیق زیارت برادر بزرگوارشان در طبس برایشان حاصل نشده که برنامه‌ریزی و اجرا شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی