پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۳-۱۳

تولید شیر در گاوداری‌های شرکت صنایع دامپروری و لبنی رضوی با کیفیت ممتاز

مدیرعامل شرکت صنایع دامپروری و لبنی رضوی گفت: شیر خام تولید شده در واحد‌های گاوداری این مجموعه از نظر مولفه‌های کمی و کیفی و همچنین استانداردهای حوزه دامپروری، بسیار بالا و در دسته ممتاز تعریف می‌شود.

آرش فرزادنیا در گفت‌وگو با آستان نیوز اظهار کرد: شرکت صنایع دامپروری و لبنی رضوی ۶ مجتمع دامپروری سنگین شیری در استان‌های خراسان رضوی و خراسان شمالی دارد که در کشور جزء بهترین گاوداری‌ها از نظر کیفیت شناخته می‌شوند.
او ادامه داد: از طرفی تمام تجهیزات، تاسیسات و ماشین‌آلات مورد استفاده در این شرکت، برگرفته از تکنولوژی‌های روز است تا بتوانیم محصولی در تراز آستان قدس رضوی را به زائران و مجاوران آقا علی‌بن موسی‌الرضا(ع) ارائه دهیم.
 

پرورش بیش‌از ۱۲ هزار راس دام مولد و دوشا
مدیرعامل شرکت صنایع دامپروری و لبنی رضوی با اشاره به پرورش بیش از ۱۲ هزار راس دام در این واحد‌ها خاطرنشان کرد: از این تعداد حدود ۵ هزار راس دام مولد و نزدیک به ۴ هزار و ۵۰۰ راس دوشا است.
او ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۱۵ هزار تن شیر در این واحدها تولید شده که این رقم نسبت به سال گذشته رشد قابل توجهی داشته است.
 

ارسال شیر خام گاوداری‌ها به سراسر کشور
فرزادنیا درباره گستره عرضه شیر خام تولید شده در گاوداری‌های این شرکت گفت: سهم قابل توجهی از شیر خام تولید شده، در کارخانه لبنی رضوی فرآوری و در بسته‌بندی‌های بروز و بهداشتي مطابق ضوابط اداره استاندارد در سراسر كشور عرضه می‌شود.
او ادامه داد: مابقی شیر خام تولید شده نیز به کارخانجات لبنی مستقر در استان‌های خراسان رضوی، گلستان، تهران و مازندران ارسال می‌شود.
 

تامین شیر خام مورد نیاز برای تولید شیرخشک نوزاد
فرزادنیا گفت: شیر تولید شده در واحد گاوداری کنه بیست به دلیل کیفیت بسیار بالایی که دارد، به تولید شیرخشک نوزاد اختصاص داده شده است.
او ادامه داد: در این راستا از ابتدای امسال تاکنون روزانه حدود ۳۰ تن شیر خام IMF Grade به منظور تولید پودر شیر خشک نوزاد برای شرکت پودر شیر مشهد وابسته به کمپانی دنون گلوبال ارسال شده است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی