پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۳-۱۱

برپایی جشن میلاد امام مهربانی ها در لرستان

کانون های خدمت رضوی لرستان در شب و روز میلاد حضرت شمس الشموس مراسم جشن برگزار کردند.

به گزارش آستان نیوز از لرستان همزمان با میلاد حضرت رضا علیه السلام خادمیاران و یاوران رضوی این استان با تزئین  و چراغانی معابر و محله ها میلاد امام سراسر نور را جشن گرفتند.
به همین مناسبت در سطح شهرستان های خرم آباد، بروجرد، الیگودرز، پلدختر، نورآباد و... با شعارهای همه خادم الرضاییم، خدمت کریمانه، همدلی و امیدآفرینی در شب میلاد امام هشتم با اطعام رضوی و توزیع غذای گرم و در روز میلاد با برگزاری جشن و پخش شیرینی و شربت میلاد حضرت علی بن موسی الرضا(ع) را جشن گرفتند.
در یکی از این برنامه ها در شهرستان خرم آباد با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین متقی نیا دبیر کانون های خدمت رضوی استان و مدیحه سرایی و اجرای گروه سرود از هزار نفر از مدعوین پذیرایی شد. 
در پایان مراسم با حضور خدام آستان خورشید مراسم بیش از پیش معطر به عطر حرم  رضوی شد و محبان این امام همام از راه دور دل ها را راهی صحن و سرای حضرت کردند و با عرض سلام و ارادت دست به دعا شدند و آرزوی توفیق زیارت از نزدیک و شفای تمام مریضان را طلب نمودند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی