پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۳-۱۱

نذر یک روز خدمت به نیت امام هشتم(ع) در بیمارستان شهید مدرس نجف آباد

پرسنل بیمارستان شهید مدرس نجف آباد هشتم هر ماه به نیت امام رضا(ع) به بیماران بستری خدمت می کنند.

به گزارش آستان نیوز از اصفهان، پزشکان، پرستاران، پرسنل و بیماران بیمارستان شهید مدرس شهرستان نجف آباد با حضور بیرق و خادمان حرم امام رضا(ع) متبرک شدند.

کاروان زیر سایه خورشید، در ادامه سفرخود با حضور در بیمارستان شهید مدرس نجف آباد حال هوای بیمارستان را امام رضائی کرد و دل حاضرین را سمت حرم آقا علی ابن موسی رضا علیه السلام راهی نمود.

هیات خادمین حرم رضوی با حمل پرچم متبرک و مولودی خوانی به همراه قرائت صلوات خاصه در بین بیماران، پرسنل، پرستاران و پزشکان آن بیمارستان دل های بیماران را به پنجره فولاد مولایشان گره زدند.

بسیاری از بیماران این بیمارستان سال ها با مشقت درد و بیماری مجال حضور به صحن و سرای آقایشان را نمی داد عطرحرم التیام بخش درد فراق شد و با امام مهربانشان شان درد دل کردند و اشک ریختند. 

در این دیدار معنوی بخش های مختلف بیمارستان متبرک به صفای امام رضا(ع) شد و بیماران پرچم بارگاه ملکوتی امام رئوف را به نیت شفا طوطیای چشم خود قرار دادند.

ادر بیمارستان شهید مدرس به نیت امام هشتم، خدمت خود در روز هشتم هر ماه را نذر نمودند تا به مراجعین خدمت رسانی و تکریم و مرحمی بر دردهای آنان بگذارند.

دیدار کاروان زیر سایه خورشید با خانواده ایثارگر نجف آباد 

همچنین خادمان حرم مطهر رضوی در قالب سفر زیر سایه خورشید به دیدار پدر شهیدان محمد و علی عظیما رفتند و فضا را آکنده از عطر حرم کردند.

کاروان زیر سایه خورشید به همراه مسئولان نجف آباد با حضور در منزل شهیدان عظیما با پدر، مادر و دیگر اعضای خانواده این شهدای والامقام دوران دفاع مقدس دیدار و گفتگو کردند.

حجت الاسلام علیرضا جلالی، مقام خانواده شهدا در پیشگاه خداوند بسیار والا عنوان داشت و افزود: خانواده شهدا با اهدا نمودن خون جوانان برومند خود در راه دفاع از میهن اسلامی و انقلاب، کاری بسیار عظیم انجام داده اند. 

محمد باقر عظیما، پدر شهیدان عظیما در این دیدار به ‏بیان خاطرات و سجایای اخلاقی شهدای والامقام پرداخت‎.

شهید محمد عظیما متولد 1348 درسال 1366 در عملیات و الفجر 10 در حلبچه در سن 18  سالگی و علی عظیما متولد سال 1350 در سال 1367 در سن 17 سالگی در عملیات بیت المقدس 7 در شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند. پدر شهید جانباز 50 درصد و مادر شهید خواهر شهید نیز می باشد. این خانواده شهید یک داماد شهید و دو داماد جانباز ۷۰ درصد دارد که یکی از این جانبازان خود برادر دو شهید می باشد.

در پایان این دیدار هدایای متبرکی از طرف خادمان حرم امام رضا علیه السلام به خانواده این شهدای والا مقام اهدا شد و از آن ها تجلیل شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی