پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۳-۱۱

برپایی رواق های خدمت رضوی در پارک بوستان کودک اصفهان

به همت کانون خدمت رضوی شهید بهشتی اصفهان در دهه کرامت جشن ولادت امام رضا(ع) با برنامه هایی مانند استندآپ کمدی، سرود و ترانه های امام رضایی و برنامه های شاد برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از اصفهان، در ایام دهه کرامت، برنامه ای با نام رواق های خدمت رضوی در محل بوستان کودک، جنب پل فلزی اصفهان برگزار شد.

سید علی داودی، عضو شورای کانون خدمت رضوی شهید بهشتی گفت: امسال برنامه را هم از لحاظ کیفیت و هم تعداد غرفه ها و تعداد شب های برگزاری مراسم گسترش دادیم و هر شب صدها نفر در این برنامه ها شرکت کردند. امسال در جشن از وجود خواننده های انقلابی و مذهبی مانند آقایان محمود کیانی و مرتضی کشاورز استفاده کردیم، برای استندآپ کمدی، آقای سید محسن هاشمی اجرا داشت و گروه های سرود فعال مانند گروه نسیم بهشت، گروه سرود طاها و گروه سرود دختران حاج قاسم در این شب ها سرودهای زیبایی اجرا کردند.

وی افزود: همچنین حجت الاسلام سجاد نصر با روش خاص خودش شادی را با برنامه های قرآنی جذاب به جمع شرکت کنندگان آورد و مسابقات پر نشاطی توسط علیرضا امامی اجرا شد.
 
مسئول ستاد برگزاری مراسم با تشکر از مشارکت شهرداری اصفهان در این برنامه گفت: علاوه بر جشن، در نمایشگاهی، خادمیاران رضوی به ارائه خدمت رایگان به عموم مردم پرداختند. غرفه های متنوع و جذاب این نمایشگاه شامل غرفه پزشکی، دندانپزشکی، پرستاری و طب سنتی بود که در این غرفه ها هر شب پزشک برای مراجعان طبابت کرده و نسخه الکترونیک صادر می کردند، دندانپزشک نیز خدمات معاینه و مشاوره دندانپزشکی ارائه می کرد، کارشناس پرستاری و کارشناس مامایی خدماتی مانند تست قند و فشار خون و مشاوره انجام می دادند و پزشک متخصص طب سنتی نیز به ارائه مشاوره می پرداخت.
وی افزود: در غرفه مشاوره، کارشناسان ارشد مشاوره و روانشناسی به ارائه مشاوره در زمینه خانواده، ازدواج، کودک، نوجوان، جوان، تحصیلی و...  پرداختند و غرفه کودک، غرفه سواد رسانه، غرفه خانواده و جمعیت، شهدا، خیریه، کودک و .. از غرفه های دیگر در این رواق های خدمت رضوی بوده است.
داودی ادامه داد: غرفه دیگری که مورد استقبال ویژه هم قرار گرفت غرفه کافه سبز بود، در این کافه دخترانه، گفتگو صورت می گرفت. ژتون ها در پارک بین دختران توزیع می شد و آن ها برای صرف قهوه و کیک دعوت می شدند. کارشناسان ما از دختران با هر عقیده و ظاهری استقبال گرم می کردند و در کنار آنان می نشستند و صحبت های دوستانه داشتند، اگر دختری خودش علاقه داشت موضوعات دینی یا اخلاقی یا موضوعی مثل پوشش را مطرح کند، کارشناسان با روی باز به گفتگو می پرداختند.

گفتی است محمدحسین امامی معاون دبیرخانه کانون های خدمت رضوی استان و علی رضی زاده شهردار منطقه یک اصفهان و معاون فرهنگی شهرداری نیز از رواق های خدمت رضوی دیدار کردند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی