پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به مناسبت دهه کرامت؛
۱۴۰۲-۰۳-۱۱

۲۷۰ نفر خدمات دندانپزشکی رایگان در گلستان شهدای اصفهان دریافت کردند

خادمیاران و یاوران رضوی کانون هشتمین آفتاب ارائه خدمات دندانپزشکی به نیازمندان را در گلستان شهدای اصفهان در اولویت فعالیت های خود قرار دادند.

به گزارش آستان نیوز از اصفهان، مسئول کانون حرکت‌های جهادی هشتمین آفتاب گفت: به همت خادمیاران و یاوران رضوی کانون جهادی هشتمین آفتاب در یک حرکت جهادی با همراهی کاروان همدلی از نیازمندان در روز میلاد امام رضا(ع) خدمات دندانپزشکی به۲۷۰ مددجو از کمیته امداد امام و بهزیستی ارائه شد.

رحمان نظارتی‌زاده، مسئول کانون حرکت‌های جهادی اذعان کرد: ۱۳ یونیت دندان پزشکی باامکانات کامل فراهم بود و برای هر یونیت دو پرستار با دندانپزشک همکاری داشتند.

وی در ادامه اظهار داشت: کم کردن استرس در کودکان هنری بود در دستان هنرمند تیم همیاران دندانپزشکی قبل از مرحله ترمیم دندان که درحاشیه این خدمات کانون هشتمین آفتاب با همکاری گروه فرهنگی آذین لحظه های آرام بخشی برای کودکان مددجو با فضاسازی و فراهم کردن و در اختیار قراردادن وسایل بازی فراهم کردند.

نظارتی زاده افزود: این گروه با بسته های فرهنگی بهداشتی شامل خمیردندان و مسواک و یک گلدان گل و بسته میوه به بچه ها آن ها را همراهی کردند و در آخرین مرحله اسباب بازی هایی به نیت امام هشتم به عنوان هدیه از طرف کانون به بچه ها اهدا شد و۵۰ نفر از خادمیاران و یاوران در این خدمت شرکت داشتند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی