پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۳-۱۱

جشن بزرگ امام رضایی‌ها در شهرضا

جشن ولادت امام رئوف(ع) با حضور پرشور خادمیاران و یاوران رضوی شهرضایی رقم خورد.

به گزارش آستان نیوز از اصفهان، در عصر روز ولادت حضرت امام رضا(ع) و همزمان با روز زیارتی آن حضرت، کاروان پیاده روی «شمیم کرامت» با حضور خادمیاران و یاوران رضوی  و عموم مردم ولایتمدار از میدان تاسوعای این شهرستان به طرف میدان حر برگزار شد.

در این مراسم با شکوه خادمیاران با در دست داشتن شاخه های گل و اهدای آن به مردم قدوم مبارک مولای خویش را گلباران و همچنین با مولودی خوانی و حمل پرچم متبرک رضوی فضای شهر را آکنده از عطر امام رضا(ع) کردند.

در ادامه این پویش مراسم جشن بزرگ ولادت با سعادت امام رضا(ع) به همراه اقامه نماز مغرب و عشاء با حضور خادمیاران و عموم مردم و برخی از مسؤلین شهرستان در صحن مطهر امامزاده شاهرضا برادر امام رضا(ع) برپا شد.

همچنین این محفل با شکوه با پخش صلوات خاصه و مدیحه سرایی و سرود خوانی خادمیاران و اجرای مسابقات متنوع ادامه یافت.

حال و هوای امام رضایی در جمع دانش آموزان شهرضایی

همچنین همزمان با سالروز میلاد امام رضا(ع) با حضور دبیر و خادمیاران رضوی شهرضا جشن ولادت در مدرسه راضیه محله اسلام آباد شهرضا برگزار شد. 

در این مراسم که با حضور دانش آموزان دختر متوسطه اول و معلمان و مسؤلین مدرسه برگزارشد خادمیاران با حمل پرچم متبرک حرم و مدیحه سرایی مداح رضوی حال معنوی خاصی ایجاد شد. 

در ادامه با کمک خادمیاران و خیرین کمک هزینه ۶ نفر دانش آموزان زائر اولی حاضر تامین شد و در پایان ۱۷٠ پرس غذای تبرکی حضرت بین حاضرین توزیع شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی