پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۳-۱۲

اعطای حکم مدیریت کانون‌های خدمت رضوی البرز به قربانعلی مصطفایی

طی مراسم تکریم و معارفه مسئول کانون‌های خدمت رضوی البرز از حسین رضایی مدیر سابق این دبیرخانه تقدیر و حکم جدید مدیریت کانون‌های خدمت رضوی به قربانعلی مصطفایی اعطا شد.

به گزارش آستان نیوز از البرز، قربانعلی مصطفایی مدیر کانون‌های خدمت رضوی البرز در جلسه تکریم و معارفه مدیر سابق و فعلی این دبیرخانه گفت: در ابتدای سخنانم به روان پاک شهدا و امام راحل و همچنین مقام معظم رهبری درود و سلام می‌فرستمو امیدوارم بتوانیم در لباس نوکری امام رضا(ع) ادامه دهنده راه خادمان گذشته امام رضایی باشیم.

وی ادامه داد: استان البرز به دلیل برخورداری از نیروهای توانمند و با اخلاص در خیلی از عرصه‌ها و زمینه‌ها می‌تواند الگو برای کشور باشد .

وی با بیان اینکه امام رضا(ع) متعلق به قشر خاصی نیست افزود: امیدواریم روند خادمی ما در سراسر ایران کوچک تداوم داشته باشد و خدمت بی منت به تمام طبقات مختلف جامعه  در این مدت کوتاه ارائه دهیم.

یادآور می‌شود، در این مراسم حکم قربانعلی مصطفایی قرائت شد و ایشان به مدت دو سال مسئول دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی معرفی شد.
همچنین در این مراسم حسین رضایی مسئول سابق دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی البرز با عرض خیر مقدم به تمام خادمیاران و مسئولان کانون‌های مرکزی و مهمانان آستان قدس رضوی از مشهد مقدس و اعضای ستادی و شواری هماهنگی کانون‌های خدمت رضوی گفت:  خادمی آستان مقدس امام رضا(ع) باز نشستگی ندارد و  خادمی این آستان مقدس سروری است و خوشحال هستم که بعد از این مسئولیت توفیق خادمی در شورای هماهنگی کانون‌های خدمت رضوی البرز را برعهده گرفتم.

وی ادامه داد: از این جهت که قادر نبودم به خاطر مشغله‌هایی کار اجرایی در دبیرخانه را ادامه دهم عذرخواهم اما در مسئولیت جدید شورای هماهنگی کانون‌های خدمت رضوی در جایگاه مشورتی امیدوارم بتوانم خدمت نمایم.

رضایی در ادامه سخنان خود ضمن تشکر از حضور ارزشمند آقایان یعقوبی و میرزاده از اداره خامیاری مشهد مقدس و بنیاد کرامت رضوی ادامه داد: امیداواریم که همه ما در مسئولیت خادمی و نوکری خود در آستان مقدس حضرت رضا(ع) مستدام باشیم.

کاوه حداد پور معاون استاندار البرز نیز با اظهار خرسندی از حضور در چنین جلسه معنوی که مزین به نام حضرت رضا(ع) و خادمان ایشان است اظهار کرد: با توجه به تاکیدات رهبری در حوزه جهاد تبیین و ضرورت بیان مسائل مهم برای نسل جوان ضروری است فرهنگ خادمیاری به غیر از اقشار مومن جامعه در میان سایر اقشار و گروه‌های اجتماعی نیز توسعه یابد.

حدادپور با اشاره به قدمت خادمی امام رضا(ع) به بیش از هزار و 100 سال گفت: فرهنگ خادمی امام رضا(ع) با این سابقه ضروری است در  میان جامعه ترویج شود چرا که خادمان و خیران هوشمندترین افراد جامعه هستند و با معامله‌ و تلاش‎‎هایی که در حوزه خادمی انجام می‌دهند بهره زیادی در زندگی خود شامل حالشان می‌شود.

وی گفت: این جلسه همچون جلسات عادی تودیع و معارفه نیست بلکه جلسه تکریم و معارفه است و بحث خدمت مطرح بوده و خداحافظی انجام نمی‌شود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی