پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۳-۱۲

گردهمایی تبیین سومین جشنواره بین المللی رسانه‌ای امام رضا(ع) در کرج

گردهمایی تبیین سومین جشنواره بین المللی رسانه‌ای امام رضا(ع) با حضور خادمیاران کانون رسانه البرز برگزار و از خادمیاران نمونه این کانون تجلیل به عمل آمد.

به گزارش آستان نیوز از البرز، ابوالفضل مهرابی‌پور مسئول کانون خبر و رسانه استان در گردهمایی تبیین سومین جشنواره بین المللی رسانه‌ای امام رضا(ع) در جمع خادمیاران این کانون اظهار کرد: از تمامی خادمیاران رسانه که در طول مدت دهه کرامت در پوشش خبرها و برنامه‌های استانی تلاش کردند کمال تشکر و قدردانی را دارم.

وی ادامه داد: خوشبختانه در کل کشور تیم خبری ما پر تلاش و عاشقانه عمل می‌کند و پردانش هستند و آرزو داریم در آینده و در ایام ولادت و یا شهادت حضرت رضا(ع) پوشش کل اخبار حرم رضوی به استان البرز محول شود و ما با استقرار در حرم، اخبار رضوی را در قالب گزارش یا مصاحبه پوشش دهیم.

در ادامه این مراسم عاطفه بیات سردبیر خبر کانون خبر و رسانه البرز با بیان اینکه سال گذشته ما در بخش شبکه‌های اجتماعی رتبه اول جشنواره بین المللی رسانه‌ای البرز را کسب کردیم، ادامه داد: امسال از طرف دبیرخانه جشنواره در مشهد از تمام فعالان رسانه‌ای استان دعوت به عمل آمده تا در جشنواره بین المللی رسانه‌ای امام رضا(ع) حضور یابند.

بیات با بیان اینکه رسانه بایستی در خط مقدم نشر مضامین سیره رضوی باشد، توضیح داد: تشکیل شبکه تولید محتوای رضوی در سراسر کشور از جمله اهداف این جشنواره است که با آثار تولید شده باید عمق سیره رضوی را در ابعاد فردی و اجتماعی برای همه مردم به شکل قابل فهم معرفی شود.

وی با معرفی برخی از محورهای این جشنواره گفت: انقلاب اسلامی، جهاد تبیین، زائر و زیارت رضوی، خدمت رضوی،منش رفتاری شهید سلیمانی، هویت مشهد الرضا،جهاد تبیین در کلام و سیره حضرت رضا(ع) از جمله محورهای سومین جشنواره بین المللی رسانه‌ای امام رضا(ع) است.

سردبیر خبر کانون خبر و رسانه البرز گفت: این جشنواره در 6 بخش رسانه‌های خبری، تحلیلی، رسانه‌های تصویری، صوتی، عکس و گرافیک، دانشگاهی و پویش‌های مردمی برگزار می‌شود.

وی مهلت ارسال آثار را 31 خرداد ماه اعلام کرد و گفت: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه استان تهران  و مشهد ارسال نمایند و با مراجعه به سایت این جشنواره از جزئیات نحوه ارسال و شرایط آثار ارسالی با خبر شوند.

وی در پایان گفت: از همه شما خادمیاران رسانه می‌خواهم که به عنوان سفیران رسانه رضوی سایر دوستان و همکاران رسانه‌ای خود را برای شرکت در این جشنواره ترغیب نمایند.

یادآور می‌شود، در پایان این گردهمایی از تعدادی از خادمیاران نمونه رسانه با اهدای جوایز معنوی و متبرک تقدیر به عمل آمد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی