پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۳-۱۱

کرسی تلاوت رضوی در جیرفت برگزار شد

به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت کرسی تلاوت رضوی با حضور اقشار مختلف مردم قاریان برجسته قرآن، خادمیاران ویاوران رضوی در محل مسجد امام علی(ع) جیرفت برگزار شد.

 به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ کرامت پیرنیا، دبیرکانون های خدمت رضوی شهرستان جیرفت بیان کرد: خادمیاران کانون قرآنی همزمان با دهه کرامت اقدام به برگزاری محفل تلاوت قرآن کردند.

وی ابراز کرد: در این محفل قرآنی خادمیاران برجسته قرآنی کلام نور را تلاوت کردند و گروه سرود و تواشیح کانون قرآنی خدمت رضوی به اجرای برنامه پرداختند.

پیرنیا قرآن را برترین و جاودان ترین اثر آسمانی برشمرد که خداوند آن را بر قلب پاکترین بندگان برگزیده خود فرو فرستاده است و پیام های حیات بخش آن را سیراب کننده جان بشریت و طالبان حق و حقیقت خواند.

گفتنی است خادمیاران رضوی در حاشیه این محفل قرآنی با برپایی ایستگاه صلواتی از شرکت کنندگان پذیرایی کردند.

دیدار خادمیاران رضوی با خانه خوابگاه مردمی الزهرا جیرفت

همچنین پیرنیا از دیدار خادمیاران کانون مشاوره ومددکاری شهرستان جیرفت با دختران خوابگاه مردمی الزهرا خبر داد.

دبیر کانون های خدمت رضوی شهرستان جیرفت گفت: در این دیدار صمیمانه خادمیاران کانون تخصصی مشاوره و مددکاری خدمت رضوی ضمن تبریک دهه کرامت با اهدای هدایایی از دختران تجلیل کردند.  

وی ابراز کرد: همچنین خادمیاران کانون مشاوره و مددکاری با همکاری کانون تعلیم و تربیت در ایام دهه کرامت و فصل امتحانات پایان ترم دانش آموزان اقدام به برپایی کلاس های مشاوره و رفع اشکال دروس زبان و عربی برای دختران خوابگاه مردمی الزهرا کردند.

پیرنیا اظهار داشت: دین اسلام همواره برای زنان و دختران اهمیت ویژه ای قائل بوده است و در فرهنگ اهل بیت(ع) نیز که ریشه در وحی و کلام الهی دارد، زنان و دختران از جایگاه خاصی برخوردارند.

دبیر کانون های خدمت رضوی شهرستان جیرفت یکی از موضوعات مهم اجتماعی امروز را جایگاه و نقش دختر در عرصه خانواده  و اجتماع دانست و اذعان داشت: دختران نقش بسیار مهمی در خانواده و جامعه دارند. آن ها در آینده مسئولیت اداره کانون خانواده را که مهم ترین عنصر یک جامعه است، عهده دار می شوند و وظیفه تربیت نسل های آینده نیز به عهده آنهاست.

برش و دوخت چادر ساده رایگان خادمیاران رضوی

پیرنیا همچنین از دوخت چادر رایگان به مناسبت دهه کرامت توسط کانون تخصصی بانوان و خانواده رضوی شهرستان خبر داد.

دبیر کانون های خدمت رضوی شهرستان جیرفت از طرح برش و دوخت رایگان چادر خبر داد و گفت: به همت خادمیاران و یاوران کانون بانوان و خانواده رضوی و در راستای ترویج فرهنگ عفاف وحجاب و کمک به نیازمندان، طرح برش و دوخت رایگان چادر اجرا شد  کهبرای اجرای این طرح ۴ خیاط که خادمیار رضوی هستند به صورت همزمان به مدت ۲ روز با چرخ خیاطی و وسایل مورد نیاز اقدام به برش و دوخت چادر ساده رایگان در محل پارک ولیعصر کردند.

پیرنیا بیان کرد: این طرح با هدف ارتقاء و گسترش فرهنگ چادر برای عموم بانوان شهرستان آغاز شد و با استقبال خوب بانوان مواجه بود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی