پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به منظورشرکت در مراسم ویژه ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره)،
۱۴۰۲-۰۳-۱۳

 زائران مرقد امام راحل در میقات الرضا بدرقه شدند

به منظور شرکت در مراسم ویژه ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) ۱۵۰۰ نفر زائر از شهرستان‌های استان خراسان جنوبی با حضور در آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) و با بدرقه خدام این آستان مبارک به تهران اعزام شدند.

به گزارش آستان نیوز، آیین بدرقه ۱۵۰۰ نفر از زائران مرقد امام راحل در قالب ۳۴ دستگاه اتوبوس اعزامی از تمامی شهرستان‌های استان خراسان جنوبی جهت شرکت در مراسم ویژه ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) همراه با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین محمدی امام جمعه طبس و دکتر قناعت استاندار خراسان جنوبی و مرثیه سرایی کربلایی حسین داریوش ذاکر اهل بیت(ع) در آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) بزرگترین قطب فرهنگی و زیارتی استان و منطقه برگزار شد.
 حجت الاسلام والمسلمین محمدی در این مراسم با بیان اینکه امام به این باور رسیده بودند که با ایمان به خداوند متعال می‌توان منشا عزت و عظمت شد، اظهار کرد: شاهکار امام تاسیس حکومت دینی و اسلامی بود که ۱۴۰۰ سال گرد و غبار بر آن نشسته بود.
در ادامه این برنامه دکتر قناعت استاندار خراسان جنوبی به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: راه امام خمینی(ره) زنده است و هجمه ۳۴ ساله دشمن به شخصیت ایشان، نشان دهنده زنده بودن، پویایی و حقانیت انقلاب است.
 استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه دشمن متوجه شده است که عامل تسلیم ناپذیری و ایستادگی ملت ایران مکتب امام است، اظهار کرد: تلفیق معنویت با سیاست، اعتقاد راسخ و صادقانه امام به نقش مردم، نگاه بین المللی و جهانی مکتب، پاسداری ارزش‌ها و حفظ جایگاه ولایت مطلقه فقیه و عدالت اجتماعی از شاخصه‌های مکتب سیاسی امام خمینی(ره) است.
وی افزود: تحولات جهانی که موجب تضعیف استکبار و تقویت جبهه مقاومت شده است به برکت آرمان‌های حضرت امام(ره) و انقلاب اسلامی، خون شهدای عزیز و رهبری‌های مقام عظمای ولایت است.
 حضور خادمین آستان مبارک جهت بدرقه زائران و عبور آنان از زیر قرآن کریم، پذیرایی و توزیع نمک متبرک حضرت از دیگر خدمات این اجتماع باشکوه بود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی