پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

با حضور مسئولین محلی؛
۱۴۰۲-۰۳-۱۰

آیین استقبال از خادمین امام رضا(ع) در کهنوج برگزار شد

خادمین حرم رضوی در نخستین حضور خود با استقبال مسئولین و خادمیاران رضوی به زیارت گلزار شهدای شهر کهنوج رفتند.

به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ عسکر ناصری، دبیر کانون های خدمت رضوی شهرستان کهنوج از حضور خدام حرم امام رضا(ع) تحت برنامه زیر سایه خورشید در دهه کرامت در شهر کهنوج خبر داد و تصریح کرد: آیین استقبال از خدام رضوی حامل پرچم متبرک حرم مطهر امام رضا(ع) با حضور حجت الاسلام نجنو امام جمعه، شعبانی فرماندار، اسماعیلی نسب جانشین فرمانده سپاه، رزاقپور سرپرست مرکز بهداشت کهنوج و جمعی از مسئولین شهرستان بر مزار شهداری گمنام کهنوج برگزار شد.

دبیر کانون های خدمت رضوی شهرستان کهنوج در حاشیه این مراسم ضمن خوش آمد گویی به خادمین حرم رضوی عنوان داشت: برکات امام رضا(ع) در کهنوج با وجود پر خیر و برکت خادمین رضوی همیشه ماندگار بوده است.

وی منشا خیر و برکت را همین خادمین حرم رضوی در گلزار شهدا دانست و گفت: حضور خادمین حرم مطهر امام رضا(ع) در شهر کهنوج بی شک منشا خیر و برکت و راه گشایی مشکلات متعدد مردم و ارادتمندان به آن حضرت خواهد بود.

گفتنی است شعار امسال دهه کرامت «خدمت کریمانه؛ همدلی، امیدآفرینی» انتخاب شده است و هر کدام از روزهای این دهه عنوان ویژه ای دارد.

حضور خادمین بارگاه امام رضا(ع) در بیمارستان ۱۲ فروردین کهنوج

همچنین ناصری از حضور خدام حرم مطهر امام رضا(ع) در بیمارستان ۱۲ فروردین کهنوج خبر داد.

دبیر کانون های خدمت رضوی کهنوج عنوان کرد: خادمین حامل پرچم سبز حرم مطهر حضرت امام رضا(ع) با حضور در بیمارستان ۱۲ فروردین با جمعی از مسئولان بیمارستان، کارکنان و بیماران بخش‌های بستری دیدار کردند.  

وی تصریح کرد: با ورود خدام حرم مطهر رضوی، فضای بیمارستان سراسر آکنده از شمیم معطر هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت شد. قرائت صلوات خاصه امام رضا(ع) توسط خدام آستان قدس رضوی چشم‌ها را بارانی و دل‌های کارکنان و همراهان را روانه مشهد الرضا کرد.

ناصری افزود: خادمین امام رضا(ع) ضمن تشکر از تلاش‌های مدافعان سلامت و کادر درمان بیمارستان ۱۲ فروردین، با اهدای بسته‌های متبرک حضرت رضا(ع) برای شفای بیماران دعا کردند.

افتتاح دفتر کانون های خدمت رضوی شهرستان کهنوج

ناصری همچنین از افتتاح دفتر کانون های خدمت رضوی شهرستان با حضور خادمین و خادمیاران امام رضا(ع)  خبر داد.

او ضمن تبریک میلاد امام رضا(ع) از افتتاح دفتر کانون های خدمت رضوی در شهرستان کهنوج همراه با تلاوت آیاتی قرآن کریم و طنین صلوات خاصه امام رضا(ع) خبر داد و افزود: این مکان که به نام مقدس آقا علی بن موسی الرضا(ع) مزین شده است، ان شاالله محل عرضه خدمت خیّرین و خادمیاران رضوی خواهد بود تا در کنار هم، محیطی پر از صفا و صمیمت امام رضایی ایجاد کنند. ناصری از افتتاح دفتر کانون های خدمت رضوی کهنوج ابراز خرسندی کرد و گفت: بزرگترین ظرفیت بارگاه امام رئوف، اعتقاد قلبی مردم به امام رضا(ع) است و همین اعتقاد و اعتماد باعث می شود که مردم با هر تفکر برای خدمت بی منت به کانون های خدمت رضوی روی آورند و ما باید قدردان این موضوع باشیم. وی بیان کرد: دفتر کانون های خدمت رضوی شهرستان کهنوج در محل دفتر موکب شهدای جنوب کرمان و در خیابان رازی این شهرستان قرار دارد و آماده خدمت رسانی به نیازمندان ومحرمین است.

برگزاری جشن زیرسایه خورشید در کهنوج

همچنین دبیر کانون های خدمت رضوی از برگزاری مراسم جشن زیر سایه خورشید با حضور خدام حرم مطهر رضوی در کهنوج خبر داد.

ناصری عنوان کرد: با حضور تعدادی از خدام آستان قدس رضوی و اقشار مختلف مردم به ویژه دهه هشتادی‌ها و دهه نودی‌ها جشن دهه کرامت و زیر سایه خورشید در مصلی بهمن کهنوج برگزار شد.

وی در این مراسم با بیان اینکه کاروان زیر سایه خورشید به منظور ترویج فرهنگ و سبک زندگی رضوی و وصل کردن دل‌های عاشقان امام رضا(ع) و زیارت از راه دور بین اقشار مختلف مردم صورت گرفته است، افزود: افزایش سطح همدلی ملی، ایرانی و اسلامی و نزدیک شدن دل‌های آحاد جامعه، ایجاد شور معنوی همراه با افزایش معرفت به مکتب اهل بیت(ع) به ویژه امام رضا(ع) از دیگر اهداف برگزاری برنامه‌های این ایام است.

وی ضمن تقدیر از کاروان زیر سایه خورشید افزود: خدام حرم مطهر رضوی در این برنامه با سخنرانی و مولودی خوانی دل های عاشق آن حضرت را روانه مشهد مقدس کردند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی