پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۳-۱۱

کاروان زیر سایه خورشید به رابر رسید

همزمان با دهه کرامت و میلاد سراسر نور هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، حضرت رضا(ع) کاروان زیر سایه خورشید متشکل از خدام حرم مطهر رضوی و پرچم متبرک آستان قدس رضوی به شهرستان رابر رسید.

به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ همزمان با دهه‌ کرامت و میلاد امام رئوف(ع) کاروان زیر سایه خورشید عطر و بوی حرم مطهر رضوی را برای رابری‌ها به ارمغان آورد.

کاروان زیر سایه خورشید سفر خود به شهرستان رابر را از روستای ولایتمدار کهنوج و گرینوییه، گلزار شهدای قنات ملک و آستان مقدس امامزاده سید مرتضی آغاز کرد.

 در ادامه حضور خدام حرم مطهر رضوی در شهرستان رابر، آن ها پرچم مطهر و متبرک بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) را بر بالین  مادر بیمار شهید نورعلی عاطفی و مادر شهید احمد شیخ حسینی بردند تا مرهمی بر دردهای آن ها باشد.

خدام حرم مطهر رضوی مهمان ویژه جشن زیر سایه خورشید در مسجد مصلای حضرت زهرا سلام الله علیها رابر بودند.

لازم به ذکر است کاروان زیر سایه‌ خورشید و خادم یاران امام مهربانی‌ها علی ابن موسی الرضا(ع) با دو خانواده شهید در رابر  خانواده شهید نورعلی عاطفی و روستای کهنوج و گرینوییه با خانواده شهید احمد شیخ حسینی دیدار کردند.

امام جمعه رابر، فرماندار و سایر همراهان در این دیدار یاد و خاطر شهدا را گرامی داشتند و ضمن  تجلیل خانواده شهدا از فیض پرچم حرم امام رضا علیه السلام بهره مند شدند.

مردم شهرستان رابر امسال برای سومین سال که افتخار حضور پر برکت خادمان و فیض پرچم حرم امام رضا(ع) را در دهه کرامت داشتند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی