پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۳-۱۴

سوگواره میقات الرضا در بزرگداشت سالروز ارتحال حضرت امام روح الله 

ویژه برنامه سی و چهارمین سالروز ارتحال جانسوز حضرت امام خمینی(ره) با حضور جمع کثیری از مردم ولایتمدار طبس در آستان مبارک حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) وابسته به موسسه فرهنگی و بقاع متبرکه آستان قدس رضوی برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز،  ویژه برنامه سی و چهارمین سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره) همراه با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین محمدی امام جمعه، قرائت مجلسی قرآن کریم توسط استاد قمصریان از قاریان پیشکسوت مشهد و مرثیه‌سرایی و نوحه‌خوانی حاج رضا آتش‌فراز مداح و ذاکر اهل‌بیت(ع) با حضور جمعی از مسئولان فرهنگی و اجرایی طبس در آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) برگزار شد..
حجت الاسلام و المسلمین محمدی در این برنامه گفت: یکی از خصوصیات انسان مومن ایستادگی در مسیر خداوند متعال است و حضرت امام خمینی(ره) ثابت کردند در راه حق از هیچ کسی نمی‌ترسند.
وی افزود: نترس بودن و پایبندی به اصول و ارزش‌ها در زندگی حضرت امام خمینی(ره) برای همه ما درس و الگو است.
امام جمعه طبس اظهار کرد:  اعتقاد امام خمینی(ره) به نماز اول وقت و ارتباط و تلاوت مداوم قرآن کریم نشانگر ایمان والای ایشان به خداوند متعال است.
وی افزود:  امام خمینی(ره) خدا را باور کرد و منشا اثر و تحول شد و اسلام را از غربت خارج و آن را از وسط کتب دینی به مدیریت جامعه آورد.
حجت الاسلام محمدی با بیان اینکه بالاترین دستاورد امام خمینی(ره) برای نظام و انقلاب مسئله ولایت فقیه است: خاطرنشان کرد: عشق و  محبت به اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) بالاترین شاخصه های ارزشی امام بود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی