پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۳-۱۴

زیارتگاه شهید مدرس میزبان مراسم بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) 

مراسم بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد در زیارتگاه شهید آیت الله مدرس (ره) وابسته به موسسه فرهنگی و بقاع متبرکه آستان قدس رضوی برپا شد.

به گزارش آستان نیوز، مراسم بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد با حضور پرشور مردم شهرستان کاشمر و با سخنرانی و مرثیه سرایی حجت الاسلام و المسلمین نژادمحمد در زیارتگاه شهید آیت الله مدرس (ره) برگزار شد.
حجت الاسلام والمسلمین نژادمحمد در این مراسم گفت: امام خمینی (ره) تحولی عظیم و انقلابی بزرگ در جهان رقم زد که امروزه چراغ راه برای پیشرفت کشورهای اسلامی است.
وی با اشاره به اینکه امام به انسان‌ها کرامت بخشید و آنها را از حالت خودباختگی خارج کرد، ابراز کرد: یکی از عوامل پیروزی و پیشرفت انقلاب شخصیت وارسته امام خمینی(ره) بود.
حجت الاسلام نژاد محمد با اشاره به اینکه سیره امام اعم از ارتباط با خدا، ارتباط با خانواده و نحوه ارتباط با دشمن برای همه ما الگوست، گفت: امام در برابر هیچ قدرتی نترسید بلکه در برابر دشمن مقاوم و محکم بود و مخالفت با لایحه کاپیتولاسیون نشانه هوشیاری و دشمن شناسی این بزرگمرد تاریخ بود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی