پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۳-۱۶

بهره‌مندی حدود 1900 بیمار از خدمات پایگاه‌های فوریت‌های پزشکی حرم رضوی در ایام میلاد حضرت رضا(ع)

مدیرعامل مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی از بهره‌مندی حدود هزار و 900 بیمار اورژانسی از خدمات رایگان پایگاه‌های فوریت‌های پزشکی حرم مطهر رضوی در ایام میلاد حضرت رضا(ع) در بازه زمانی نهم و دهم خرداد ماه خبر داد.

دکتر سیدسعید سعیدی شهری در گفت‌وگو با آستان نیوز با اشاره به آماده‌باش 19 مرکز و پایگاه‌ ثابت و سیار فوریت‌های پزشکی در ایام میلاد حضرت رضا(ع) در اماکن متبرکه رضوی اظهار کرد: در این بازه زمانی، در مجموع بیش از هزار بیمار اورژانسی از خدمات ۱۸ پایگاه فوریت‌های پزشکی حرم مطهر و بالغ بر 850 بیمار از خدمات مرکز مجهز فوریت‌های پزشکی این بارگاه نورانی در صحن امام حسن مجتبی(ع) استفاده کردند. 
وی افزود: ارائه این خدمات پزشکی با مشارکت بیش از 100 نیروی درمانی اورژانس 115، خادمان سلامت و مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی در این پایگاه‌ها به بیماران اورژانسی زائر و مجاور انجام شد. 


خدمات ویژه دارالشفای امام(ع) 
دکتر سعیدی شهری با تأکید بر تقویت نیروهای دارالشفای امام(ع) در ایام میلاد حضرت رضا(ع) گفت: در بازه زمانی نهم و دهم خردادماه، 265 بیمار از خدمات اورژانس این دارالشفا و افزون بر 2 هزار بیمار از خدمات بخش پزشکان عمومی این مرکز درمانی بهره‌مند شدند. 
مدیرعامل مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی با بیان این‌که رادیولوژی دارالشفای امام(ع) در ایام میلاد حضرت رضا(ع) 24 ساعته پاسخگوی بیماران به ویژه بیماران اورژانسی بود، اضافه کرد: 236 بیمار نیز در این دو روز از خدمات رادیولوژی دارالشفا استفاده کردند. 
وی ادامه داد: علاوه‌براین، حدود 30 بیمار اورژانسی در این ایام برای دریافت خدمات تکمیلی پزشکی با استفاده از آمبولانس‌های مستقر در اماکن متبرکه رضوی از محل مرکز مجهز فوریت‌های پزشکی حرم مطهر در صحن امام حسن مجتبی(ع) یا دارالشفای امام(ع) به بیمارستان‌های سطح شهر مشهد اعزام شدند.
شایان ذکر است، پایگاه‌های فوریت‌های پزشکی حرم مطهر رضوی و دارالشفای امام(ع) زیر نظر مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی به صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات درمانی به عموم زائران و مجاوران هستند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی