پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۳-۱۵

تجدید میثاق خادمیاران شهریار با آرمان های امام خمینی(ره)

موکب خادمیاران کانون های خدمت رضوی شهرستان شهریار به زائران مراسم سی و چهارمین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در جوار حرم مطهر امام خمینی(ره) خدمت رسانی کرد.

به گزارش آستان نیوز از تهران، موکب خادمیاران کانون های خدمت رضوی شهرستان شهریار با مشارکت خادمین موکب حضرت رقیه(س) برای نخستین بار در قالب موکب های مردمی و در حرکتی جهادی، به زائران مراسم سی و چهارمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) که در بلوار سلام و درجوار مرقد مطهرحضرت امام خمینی(ره) سازماندهی و مستقر شده بودند به مدت ۲ روز از سیزدهم تا چهاردهم خرداد خدمت رسانی کرد.
موکب خادمیاران رضوی شهرستان شهریار متشکل از خادمیاران کانون های تخصصی و عمومی، محله ای و خادمین موکب حضرت رقیه(س) پس از انجام هم افزایی هایی های لازم و اقدامات تدارکاتی و پشتیبانی، نصب پرچم و نمادهای رضوی در راستای ترویج فرهنگ رضوی و برپایی چایخانه حضرت رضا(ع) و استقرارمیزهای خدمت سلامت، تعلیم و تربیت، مشاوره تحصیلی،  حقوقی، خانواده، بانوان و خانواده وحجاب، اردوی جهادی، رسانه، کتاب و کتابخوانی، ایثار و شهادت، واکس رایگان، کودک و نوجوان و توزیع متبرکات درفضایی مملواز معنویت بارگاه ملکوتی حضرت رضا(ع)  و به عشق حضرت روح الله شبانه روزی درکنار سایرمواکب به عاشقان و زائران حرم مطهرحضرت امام خمینی(ره) خدمت رسانی کرد.
اما آنچه برای خادمیاران رضوی و مردم متدین شهرستان شهریارشرکت کننده در مراسم سی و چهارمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) همزمان با ارائه خدمت برجسته شد و مورد توجه بسیاری قرارگرفت، افتخار شهرستان شهریار در نام بردن شهید مدافع حرم مصطفی صدرزاده در کلام و بیانات رهبرمعظم انقلابی بود.
حضرت آیت الله امام خامنه ای با اشاره به شهیدی که بارها از او یاد کرده‌اند و دیروز در مرقد مطهر امام درراستای ترویج فرهنگ ایمان و امید فرمودند: «گاهی اوقات شما می‌بینید از یک روستا یک شخصیت منور و نورانی برمی‌خیزد. از یک روستای اطراف شهریار یک جوان فداکار و نورانی مثل مصطفی صدرزاده به وجود می‌آید. ما از این مصطفی‌های صدرزاده در  سرتاسر کشور بسیار داریم، هزاران داریم. این ها همه امیدبخش است.»
شهید مدافع حرم مصطفی صدرزاده معروف به سید ابراهیم متولد سال ۱۳۶۵ ظهر تاسوعای حسینی در حومه شهر حلب سوریه درمبارزه با گروهک تکفیری داعش به فیض شهادت رسید و پیکر مطهرش درکنار همرزمانش در گلزار شهدای بهشت رضوان شهرستان شهریار قرار دارد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی