پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۳-۱۷

دیدار با خانواده جانباز سرافراز مرحوم محمد جواد صفری

خادمیاران کانون ایثار و شهادت خدمت رضوی منطقه ۵ تهران در آستانه چهلمین روز درگذشت جانباز شیمیایی دوران دفاع مقدس محمد جواد صفری با خانواده وی دیدار کردند.

به گزارش آستان نیوز از تهران، خادمیاران کانون ایثار و شهادت  به همراه جمعی از خادمیاران و مسئولان کانون خدمت رضوی منطقه ۵ تهران در معیت پرچم متبرک رضوی با خانواده جانباز سرافراز دفاع مقدس مرحوم محمد جواد صفری دیدار و از این خانواده معظم تجلیل کردند.
جانباز سرافراز در دوران دفاع مقدس با ایثار و فداکاری مایه فخر و افتخار شد و پس از آن نیز در عرصه‌های مختلف به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمات ارزشمندی ارائه کرد و سرانجام در ۸ اردیبهشت امسال پس از سال‌ها تحمل درد و رنج ناشی از اثرات شیمیایی دوران دفاع مقدس به یاران شهیدش پیوست.
وی خادم آستان مقدس امام حسین(ع)، خادم افتخاری حرم کریمه اهل بیت(س) و موسس موکب احباب الرضا(ع) بود و در ۱۰ کیلومتری کربلا هر ساله افتخار خادمی زائران اربعین را داشت.
همسر این جانباز در بیان خاطراتی از وی گفت: ایشان همرزم شهید مهدی زین الدین و برادر شهید مهدی صفری بود، در زمان جنگ در عملیات خیبر و جزیره مجنون چندین بار مجروح شد.
وی اظهار داشت: پارسال با اوضاع نامساعد جسمی و مسئولیت برپایی موکب راهی کربلا شد که بعد از چند روز با شرایط خیلی بد به کشور بازگشت.
بعد از مراسم نوحه خوانی عباس شریفی مهر مسئول کانون تبلیغی و تمسک جستن خانواده این جانباز از پرچم متبرک همسر مرحوم صفری خاطرنشان کرد ایشان در روزهای آخر خیلی دلتنگ زیارت امام رضا علیه السلام بود و حضور خادمیاران و پرچم متبرک رضوی را مهربانی شمس الشموس به این جانباز فقید دانست.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی