پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۳-۱۸

یک سرپناه، تحفه‌ای از طرف معین‌الضعفاء برای بانوی سالمند محمودآبادی

به همت خادمیاران رضوی شهرستان محمودآباد، یک واحد مسکونی برای یک بانوی سالمند خشت‌سری ساخته و به وی تحویل شد.

به گزارش آستان‌ نیوز از مازندران، در راستای وظیفه ذاتی خادمیاران رضوی در رفع مشکلات محرومان و بی‌پناهان به تأسی از آن امام مهربان، خادمان امام هشتم(ع) در شهرستان محمودآباد در یک حرکت جهادی، اقدام به ساخت یک واحد مسکونی برای یک بانوی سالخورده کم‌بضاعت در روستای خشت‌سر این شهرستان کردند. 

لازم به ذکر است این عمل خداپسندانه به نام نامی حضرت «معین‌الضعفاء» و به همت خادمیاران عضو کانون جهادی و با هماهنگی و همکاری کانون خدمت رضوی روستای خشت‌سر و شورا و دهیاری این روستا و مساعدت مالی خیّرین شهرستان انجام شد.

این واحد مسکونی طی مراسمی با حضور جمعی از اعضای ستادی دفتر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان محمودآباد و مسئول کانون‌ خدمت رضوی روستای خشت‌سر و چند تن از خادمیاران این روستا و همچنین رئیس شورا و دهیار این روستا و با حضور «جعفری»، مسئول کانون جهادی استان، افتتاح و به بانوی کم‌بضاعت خشت‌سری اهدا شد.

گفتنی‌ است هزینه ساخت این واحد مسکونی که مساحت آن ۶۰ متر مربع بوده و در مدت ۸ ماه به همت خادمیاران جهادی شهرستان محمودآباد ساخته و آماده تحویل شد، بیش از ۴۰۰ میلیون تومان اعلام شده است.

شایان ذکر است همراه با کلید این واحد مسکونی یک دستگاه کولر از سوی کانون جهادی استان به آن بانوی سالمند خشت‌سری تقدیم شد.

همچنین یک سفر زیارتی مشهد مقدس به همراه یک کارت هدیه یک میلیون تومانی از طرف دفتر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان محمودآباد به این مادر اهدا شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی