پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۳-۱۸

بابل موفق به احداث بیت الرضا(ع) می شود

مدیر کانون های خدمت رضوی شهرستان بابل گفت: لازمه تداوم مطلوب تر خدمات امام رضایی، داشتن ساختمان مناسب است و در همین راستا بیت الرضا در بابل احداث می شود.

 به گزارش آستان نيوز از مازندران، نشست ویژه رابطين احداث بيت الرضا شهرستان بابل با دعوت اشخاص صاحب نظر در امور خیریه به منظور آگاه کردن بيشتر آحاد مردم با نحوه فعاليت‌هاي خادمياران و همچنين جذب حداكثري خيرين براي ساخت بيت الرضا شهرستان بابل در معیت جمعي از مسئولين استاني و شهرستاني و همچنين افراد تآثیرگزار شهرستان بابل برگزار شد.    

محمود جعفرزاده مدير كانون مركزي خدمت رضوي شهرستان بابل در این‌ جلسه با بيان اينكه شهرستان بابل داراي ۲ هزار خادميار و یاور رضوی, 30 كانون عمومي و 20 كانون تخصصي مشغول فعاليت مختلف فرهنگی مذهبی و محرومبت زدایی است، گفت: خدمات در این کانون ها به صورت رایگان با هدف ایجاد مودت و محبت به ساحت مقدس اهلبیت پیامبر به ویژه حضرت رضا(ع) است.
وی افزود: در طول دو سال گذشته حدود 11 ميليارد تومان با کمک خیران وخادمبادان و مردم به نیت امام رضا(ع) به جامعه هدف، خدمات مختلف ارائه شد. 

جعفرزاده بیان داشت: لازمه تداوم مطلوب تر اين خدمات داشتن ساختمان مناسب براي ارائه خدمات امام رضایی است و به همين منظور زمينی به مساحت ۴۰۰ متر مربع در گله محله بابل به ارزش تقريبي 10 میلیارد تومان جهت ساخت  این مجموعه مذهبی فرهنگی به نام "بيت الرضا " اهدا شد.

حجت الاسلام روحاني امام جمعه بابل هم با  تشكر از فعاليت هاي انجام شده توسط خادمياران، یکصد میلیون ریال جهت احداث بیت الرضا اهدا کرد.

وی همچنین از تشکیلات خادمياري بعنوان يك طرح مقدس با برکت وبدون دریافت هزینه ياد كردند و یادآور شد: از عموم مردم و خيرين جهت حمايت از كارهاي امام رضايي دعوت‌ می شود و امیدواریم همه به نيت امام رضا(ع) در اين ثواب بزرگ و برای ساخت بيت الرضا مشارکت و از هيچ تلاشي دريغ نكنند.

سيد جعفر حسيني نيا رئيس هیئت مدیره احداث بيت الرضا بابل هم با تشريح وظايف هيات موسس كانون فرهنگي بيت الرضا متشكل از چهار كارگروه فرهنگي ،  مالي ، پشتيباني و فنی مهندسی گفت: با برگزاري چندين جلسه منظم هفتگي و ماهانه كارهاي اوليه اخذ مجوز و ساير موارد ساخت پروژه انجام شد.

محمداسماعیل  امام زاده دبیر كانون های خدمت رضوي استان مازندران در ادامه با تشكر از تلاشهاي امام رضايي انجام شده خادمیاران ومردم اظهار کرد: با همراهی خیرین با این نهاد مقدس که با حمایت و سفارش مقام معظم رهبری همراه است، امیدواریم در راستای ارائه خدمات مطلوب تر به گروه هدف موفق عمل شود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی