پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

توسط گروه جهادی بسیج بیمارستان فوق تخصصی رضوی انجام شد؛
۱۴۰۲-۰۳-۲۰

ارائه 630 خدمت رایگان پزشکی به بیماران محروم روستای کلاته‌منار مشهد

630 خدمت رایگان پزشکی به بیماران محروم روستای کلاته‌منار از توابع بخش رضویه شهرستان مشهد توسط گروه جهادی بسیج بیمارستان فوق تخصصی رضوی ارائه شد.

به گزارش آستان نیوز، گروه جهادی پایگاه مقاومت بسیج شهید سلامت «دکتر احمد خسروی» بیمارستان رضوی در راستای اجرای منویات تولیت آستان قدس رضوی مبنی بر کمک و خدمت‌رسانی در حوزه سلامت به مناطق کم‌برخوردار و همچنین در ادامه اجرای طرح «پنجشنبه‌های سلامت» این بیمارستان، 18 خرداد ماه به روستای کلاته‌منار اعزام شدند. 

تیم اعزامی بیمارستان رضوی با همکاری شورای اسلامی و دهیاری روستای کلاته‌منار در مدرسه ابتدایی «شهید علی بایسته» این روستا مستقر شده و از ساعت 8:30 تا 18:30 به ارائه خدمات رایگان درمانی و دارویی به بیماران محروم پرداختند.

در این اردو، تیمی 32 نفره متشکل از سه دندانپزشک، یک متخصص طب اورژانس، یک پزشک عمومی، یک بینایی‌سنج، یک کارشناس مامایی، دو کارشناس دارویی، هشت کارشناس پرستاری، هشت کمک پرستار و هفت نیروی پشتیبانی و سازندگی حضور داشتند. 

به همت این گروه جهادی، 254 بیمار محروم از خدماتی اعم از دندانپزشکی، معاینه متخصص طب اورژانس، پزشک عمومی و زنان و مامایی، بینایی‌سنجی، کنترل قند و فشارخون و اهدای داروهای رایگان بهره‌مند شدند. 

همچنین خدمات فنی از قبیل تعمیر کولر و برق منازل توسط نیروهای سازندگی حاضر به جمعی از روستاییان در این اردوی جهادی ارائه شد.

علاوه‌براین، 14 بیمار برای دریافت خدمات تکمیلی پزشکی به بیمارستان رضوی ارجاع داده شدند و 5 بیمار برای دریافت عینک طبی رایگان معرفی شدند.  

گفتنی است، این گروه جهادی در قالب اجرای طرح پنجشنبه‌های سلامت بیمارستان رضوی با هدف ارتقای سلامت جامعه، خدمات ارزنده بهداشتی، درمانی و فرهنگی رایگان را در ادوار گوناگون به اقشار محروم و کم‌برخوردار به ویژه در روستاهای حاشیه شهر مشهد ارائه می‌کند. روستای کلاته‌منار نیز در فاصله 60 کیلومتری مشهد قرار دارد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی