پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به همت مرکز قران کریم آستان قدس رضوی صورت گرفت؛
۱۴۰۲-۰۳-۲۰

  آغاز اجرای دومین دوره طرح« 90 روز نورانی» 

دومین دوره طرح قرآنی «نود روز نورانی» شامل آموزش‌ روخوانی قرآن کریم مهدالرضا(ع) ویژه کودکان در مشهد آغاز شد.

به گزارش آستان نیوز، طرح «90 روز نورانی» ویژه کودکانی است که مهرماه سال۱۴۰۱موفق به ثبت نام درکلاس‌های مهدالرضا(ع) نشده‌اند. این کودکان می‌توانند قبل از ورود به مدرسه درایام تابستان با شرکت در این طرح، روخوانی قرآن کریم را فرا بگیرند. 
در این طرح که به همت مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی و با حضور صد و 72 قرآن آموز در قالب پانزده کلاس درس، در 12 منطقه مشهد اجرا می‌شود، روخوانی قرآن کریم به روش قصه، شعر، بازی و سرگرمی به کودکان آموزش داده می‌شود. 
در طرح«90 روز نورانی» که از روز سه شنبه شانزدهم خرداد شروع شده و تا نیمه شهریور ماه سال جاری ادامه دارد.
 علاوه بر روخوانی قرآن موضوعاتی همچون آشنایی با سیره چهارده معصوم(ع)، آیات و روایات کاربردی، آشنایی با مناسبت‌های ملی ومذهبی و مفاهیم پیش ازدبستان نیز به فراگیران اموزش داده می‌شود. 
گل‌های مهدالرضا(ع) یک و دو، قرآن چه دوست خوبیه، قصه‌های چهارده معصوم نورانی(ع)، چه حرف‌های قشنگی، چه قدرخوبه بدانم، امروز چه روزیه؟ از جمله کتاب‌هایی است که در این دوره در اختیار فراگیران قرار داده شده است و مفاهیم این کتاب‌ها در قالب قصه، شعر، داستان، نمایش و سرگرمی به آنها آموزش داده می‌شود. 
گفتنی است؛ طرح «90 روز نورانی» سال گذشته در 10 منطقه مشهد برگزار شد که بنا به استقبال خوب کودکان، این طرح طی سال جاری در مراکز قرآنی و مساجد 12 منطقه شهر مشهد برگزار می‌شود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی