پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۳-۲۰

آغاز ثبت نام دوره‌های ورزشی تابستانه تربیت بدنی آستان قدس رضوی

مدیر موسسه تربیت بدنی بنیاد کرامت رضوی از آغاز ثبت نام دوره‌های آموزشی تابستانه این مجموعه در رشته‌های مختلف ورزشی خبر داد.

علیرضا تاج فیروز در گفتگو با آستان‌نیوز با اشاره به جزئیات دوره‌های تابستانه امسال اظهارکرد: کلاس‌های ورزشی موسسه تربیت بدنی بنیاد کرامت آستان قدس رضوی امسال در 23 رشته برای آقایان و 16 رشته برای بانوان در قالب دو دوره 15 جلسه‌ای در بازه‌های زمانی اول تا نیمه مرداد و از نیمه مرداد تا پایان شهریورماه برگزار خواهد شد.
وی با بیان این که ثبت نام این دوره ها از بیستم خردادماه آغاز شده و تا هفته ابتدایی تیرماه نیز ادامه خواهد داشت، افزود: در همین راستا 3 مجموعه ورزشی «خیام»، «شهید دارایی» واقع در بولوار «شهید رجایی» و «شهید اصلانی» واقع در بولوار توس آماده خدمات رسانی ورزشی به متقاضیان کلاس‌های تابستانه سال 1402 موسسه تربیت بدنی بنیاد کرامت آستان قدس رضوی هستند.
به گفته مدیر موسسه تربیت بدنی بنیاد کرامت آستان قدس رضوی دوره‌های تابستانه مجموعه ورزشی «خیام» در دو بخش آقایان و بانوان برگزار خواهد شد و مجموعه‌های ورزشی شهید دارایی و شهید اصلانی نیز میزبان آقایان علاقه‌مند به این دوره ها خواهند بود.
وی با اشاره به دوره‌هایی که ویژه آقایان در مجموعه ورزشی خیام تدارک دیده شده است، گفت:  آمادگی جسمانی، اسکواش، اسکیت، بازی و ژیناستیک برای کودکان، باستانی، بدمینتون، بسکتبال، بسکتبال روباز، بوکس، تکواندو، تنیس روی میز، جودو، فوتفان (ویژه کودکان 4 تا 7 سال)، دفاع شخصی، دوومیدانی، ژیمناستیک، فوتبال، کلاس تخصصی دروازه‌بانی، فوتبال ویژه در ورزشگاه امام رضا(ع)، فوتسال، کاراته، کشتی، کونگ‌فو و والیبال در زمره این دوره‌ها به شمار می‌آید.
تاج فیروز اضافه کرد: همچنین در بخش بانوان نیز رشته‌های اسکواش، اسکیت، بازی و ژیناستیک برای کودکان، بدمینتون، بسکتبال، تکواندو، تنیس روی میز، دفاع شخصی، ژیمناستیک، کونگ‌فو، والیبال، تیروکمان، کیک بوکسینگ و هندبال برگزار می‌شود که متقاضیان می‌توانند از در تاریخ مذکور نسبت به ثبت‌نام در این دوره‌ها اقدام کنند.
مدیر موسسه تربیت بدنی بنیاد کرامت آستان قدس رضوی توجه به مسائل اخلاقی را یکی از مهم ترین دغدغه های این مجموعه دانست و بیان کرد: به همین منظور یک دوره کلاس آموزه‌های قرآنی به صورت رایگان برای شرکت کنندگان در دوره‌های این مجموعه تدارک دیده شده که متقاضیان به صورت اختیاری می‌توانند در این کلاس ثبت نام کنند.
وی ادامه داد: همچنین متقاضیان استفاده از دوره‌های این موسسه در مجموعه‌های شهید دارایی و شهید اصلانی می‌توانند از ظرفیت‌های موجود در این اماکن همچون سالن ورزش‌های رزمی، زمین بسکتبال و والیبال و چمن مصنوعی بهره‌مند شوند.
علاقه‌مندان به حضور در دوره‌های ورزش تابستانه موسسه تربیت بدنی بنیاد کرامت آستان قدس رضوی می‌توانند به صورت حضوری و یا دریافت و نصب اپلیکیشن این مجموعه از تارنمای sport.razavi.ir اقدام کنند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی