پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

ناظر گمرکات استان خراسان رضوی:
۱۴۰۲-۰۳-۲۱

حمایت آستان قدس رضوی از شرکت‌های دانش‌بنیان بسترساز رشد اقتصادی کشور است

ناظر گمرکات استان خراسان رضوی گفت: با توجه به فعالیت‌های متنوع و امکانات آستان قدس رضوی در حوزه‌های صنایع، معادن، کشاورزی و به ویژه اقتصادی، حمایت این نهاد از واحدهای تولیدی و شرکت‌های دانش‌بنیان نه تنها زمینه رشد این شرکت‌ها را فراهم می‌کند، بلکه بسترساز توسعه اقتصادی کشور خواهد بود.

دکتر جواد جعفری در گفت‌وگو با آستان‌نیوز، حمایت آستان قدس رضوی از شرکت‌های دانش‌بنیان را مثبت ارزیابی کرد و افزود: با توجه به سیاست‌های درنظر گرفته شده برای واحدهای تولیدی خصوصی و شرکت‌های دانش‌بنیان، گمرک جمهوری اسلامی در کنار آستان قدس رضوی به دنبال ایجاد بستر مناسب و ارائه تسهیلاتی به منظور واردات ماشین‌آلات، قطعات و مواد اولیه برای واحدهای تولیدی و شرکت‌ها است که می‌تواند به رشد تولید و پیشرفت آن‌ها کمک شایانی کند.
او تصریح کرد: گمرک استان خراسان رضوی نیز با توجه به این سیاست‌ها، امکانات بسیار مناسبی را در بحث ترخیص کالای واحد‌های تولیدی و شرکت‌های دانش‌بنیان فراهم کرده که خوشبختانه با استقبال بسیار خوب شرکت‌ها روبرو شده است.
 

ارائه تسهیلات ویژه برای شرکت‌های دانش‌بنیان
ناظر گمرکات استان خراسان رضوی، ارائه ضمانت‌نامه‌های بانکی دراز مدت را یکی دیگر از تسهیلات گمرک خراسان رضوی برای شرکت‌های دانش‌بنیان عنوان کرد.
او ادامه داد: علاوه‌براین، تسهیلاتی برای ارائه مجوز برخی کالاهای وارداتی که نیاز به تشریفات خاصی ندارد، لحاظ شده است تا این کالاها در کمترین زمان ممکن به دست شرکت‌های دانش‌بنیان برای انجام فعالیت‌های تحقیقاتی و تولیدی برسد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی