پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۳-۲۱

جشن ازدواج ۴۰ زوج دانشجوی دانشگاه جامع امام حسین(ع) در بارگاه منور رضوی

40 زوج جوان دانشگاه جامع امام حسین(ع) با حضور در حرم مطهر رضوی آغاز زندگی مشترک خود را جشن گرفتند. 

به گزارش آستان نیوز، این زوج های جوان در میان استقبال خادمان و زائران این بارگاه نورانی و در حالی که شاخه های گل در دست و زمزمه «رضا، رضا» بر لب داشتند، مسیر باب الرضا(ع) تا دارالهدایه واقع در صحن جمهوری اسلامی را طی کردند. 
روح الله تولایی معاون آموزشی دانشگاه جامع امام حسین(ع) در حاشیه این جشن دانشجویی گفت: جشن ازدواج دانشجویی همه ساله در دانشگاه امام حسین(ع) برگزار می شود و این جشن امسال برای نخستین بار در حرم مطهر رضوی برگزار شد.
وی افزود: این جشن در آستانه فرا رسیدن ماه ذی‌الحجه و روز ازدواج و با هدف ترویج فرهنگ ازدواج بین جوانان برگزار شده است. 
تولایی بیان کرد: در این جشن ازدواج دانشجویی چند تن از دانشجویان نخبه مقطع کارشناسی ارشد و دکترای دانشگاه جامع امام حسین(ع) به نمایندگی همه دانشجویان این دانشگاه و همچنین دانشجویان سراسر کشور به پابوسی امام رضا(ع) مشرف شده اند تا در این مکان نورانی آغاز زندگی مشترک خود را جشن بگیرند. 
وی خاطرنشان کرد: این زوج های جوان به مدت سه روز در مشهد مقدس اقامت دارند و بهره مندی از فیض سخنرانی کارشناسان دینی، شرکت در کارگاه های مشاوره و دیگر برنامه های فرهنگی-مذهبی از جمله برنامه های در نظر گرفته شده برای آنها است. 
معاون آموزشی دانشگاه جامع امام حسین(ع) یادآور شد: این زوج های جوان روز یکشنبه بیست و یکم خرداد میهمان خوان پربرکت حضرت رضا(ع) هستند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی