پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۳-۲۲

رشد تولید در شرکت آرایه‌های معماری رضوی با فعال‌سازی ظرفیت برون‌سپاری

مدیرعامل شرکت آرایه‌های معماری رضوی گفت: با توجه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در خصوص شعار سال، این شرکت در تلاش است علاوه‌بر افزایش افزایش تنوع تولیدات خود در حوزه تمام اِلمان‌های معماری، نسبت به فعال‌سازی فرایندهای برون‌سپاری محصولات و نیز آزادسازی ظرفیت فروش در قالب کارگزاری، اعطای نمایندگی و... اقدام کند.

سید احمد علویون در گفت‌وگو با آستان نیوز اظهار کرد: با توجه به فعالیت دو کارخانه چوب و کاشی سنتی ذیل شرکت آرایه‌های معماری رضوی، این مجموعه کاهش هزینه‌های تولیدی و بالابردن سطح کیفی محصولات و خدمات خود را به عنوان بخشی از اولویت‌های اصلی در سال جاری دنبال می‌کند. 
او ادامه داد: در همین راستا در حوزه تولید، بازبینی فرایندها و تعریف سازوکارهای کنترلی و نظارتی برای کاهش بهای تمام شده در دستور کار است.
مدیرعامل شرکت آرایه‌های معماری رضوی افزود: همچنین افزایش حجم تولیدات به موازات فعال‌سازی برون‌سپاری همراه با نظارت دقیق بر کیفیت مواد اولیه، مونتاژ و برنامه‌ریزی در ثبت سفارشات و چرخه فروش سازمانی در دستور کار قرار دارد.
او با اشاره به برنامه‌های این شرکت در خصوص اعطای نمایندگی گفت: پس از مطالعه بازارهای داخلی و خارجی، تعریف شرایط مشخص و سنجش ظرفیت‌های داخلی، تمهیدات مناسبی برای اعطای نمایندگی به مراکز به منظور ارائه و فروش محصولات و خدمات ذیل سرفصل‌های مشخصی از تولیدات این شرکت با برند رضوی اندیشه شده است.
علویون ادامه داد: تحقق این مهم علاوه‌بر ایجاد چرخه اقتصادی مناسب، منجر به ارزآوری، افزایش حجم صادرات محصولات و نیز ارائه خدمات فنی مهندسی برای کشور خواهد شد.
 

استفاده از نیروهای متخصص
او با اشاره به اهمیت تولید بر مبنای دانش در این مجموعه خاطرنشان کرد: معماری چه در سیطره اصیل و سنتی و چه در زمینه‌های مدرن، امری غیرقابل اجتناب و مستلزم داشتن دانشی بروز و انجام مطالعات بسیار دقیق و تحلیل‌های دانشگاهی است.
علویون ادامه داد: شرکت آرایه‌های معماری رضوی هم با هدف رشد تولید و توسعه فعالیت‌های اقتصادی خود، نیروهای متخصص، کارآمد و متبحرِ دانشگاهی را به کار گرفته است.
او درباره مشکلات پیش روی این مجموعه برای تحقق شعار سال گفت: بیشتر مسائلی که شرکت‌ها و مجموعه‌های تولیدی با آن مواجه هستند، به عدم پرداخت به موقع مطالبات قبلی آن‌ها از نهادها و سازمان‌ها بر می‌گردد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی