پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به همت مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی صورت گرفت؛
۱۴۰۲-۰۳-۲۲

آغاز نام‌نویسی دوره‌های تابستانی مجتمع فرهنگی هنری امام خمینی(ره)

به همت مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی، نام‌نویسی و برگزاری دوره‌های آموزشی تابستانی مجتمع فرهنگی هنری امام خمینی(ره) مشهد آغاز شد. 

به گزارش آستان نیوز، این مؤسسه در راستای ارائه خدمات فرهنگی، هنری و آموزشی به مردم منطقه خواجه‌ربیع مشهد به ویژه پر کردن اوقات فراغت دانش‌آموزان منطقه در فصل تابستان، اقدام به برگزاری برنامه‌های آموزشی خود در سه گروه سنی کودک، نوجوان و بزرگسال با دعوت از استادان و هنرمندان برجسته مشهدی کرده است. 
«خط تحریری»، «خوشنویسی» «نقاشی‌خط»، «رزین»، «نقاشی کودکان»، «سفال کودکان»، «کاردستی کودکان»، «طراحی و نقاشی»، «طراحی دوخت»، «تئاتر و بازیگری»، «مجری‌گری و فن بیان»، «عکاسی و ویرایش عکس با موبایل»، «فیلمبرداری و مونتاژ با موبایل» و «قصه‌گویی خلاق»، از جمله دوره‌های آموزشی تابستان این مجتمع به شمار می‌آید.
همچنین مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی، کارگاه‌های آموزشی کارآفرینی همچون چرم‌دوزی، قلم‌زنی روی مس، سفالگری، زیورآلات و عروسک‌سازی، ویژه بزرگسالان در این مجتمع برگزار می‌کند.
 

برپایی نمایشگاه آثار منتخب هنرجویان
در حال حاضر دوره‌های نقاشی کودکان و سفال کودکان در دو نوبت صبح و بعدازظهر و دو دوره‌ تصویرگری ویژه نوجوانان و طراحی ویژه بزرگسالان در نوبت صبح با تکمیل ظرفیت نام‌نویسی کلاس‌ها، از 21 خردادماه آغاز شده است. 
همچنین همزمان با آغاز این کلاس‌ها، نمایشگاهی از حدود 30 اثر منتخب هنرجویان کودک و نوجوان دوره‌های آموزشی «نقاشی کودکان»، «طراحی»، «تصویرسازی» و «تخصصی رنگ» فصل زمستان مجتمع فرهنگی هنری امام خمینی(ره) در قاب‌های 30 در 40 و 30 در 30 در محل ساختمان مجتمع برپا شده است.  
 

چگونگی نام‌نویسی در دوره‌ها
سایر کلاس‌های آموزشی تابستان مجتمع فرهنگی هنری امام خمینی(ره) نیز پس از نام‌نویسی از علاقه‌مندان و تکمیل ظرفیت، به تدریج آغاز خواهد شد. 
هنردوستان برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می‌توانند با شماره تلفن 5-37416663-051 واحد آموزش تماس بگیرند و یا به این واحد در محل مجتمع به نشانی خواجه‌ربیع 23 مراجعه کنند. 
شایان ذکر است، مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی با محوریت مکتب هنر رضوی، برنامه‌های متنوع هنری- ادبی از جمله دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی در ادوار مختلف در کشور برگزار می‌کند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی