پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

در بارگاه منور رضوی صورت می گیرد
۱۴۰۲-۰۳-۲۴

برگزاری دوره آموزشی تدبر در قرآن ویژه دختران 

به همت دارالقرآن کریم حرم مطهر رضوی، کارگاه تدبر در قرآن کریم ویژه دختران نوجوان در بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) برگزار می‌شود.

به گزارش آستان نیوز، دوره آموزشی تدبر در قرآن کریم ویژه دختران نوجوان از رده سنی 9 تا 14 سال با هدف آموزش تدبر در سوره‌های منتخب جزء سی‌ام قرآن مجید همراه با مسابقه و بازی از سوی اداره دارالقرآن کریم حرم مطهر رضوی تدارک دیده شده است.
این دوره آموزشی از 13 تیر ماه فعالیت خود را در رواق حضرت زهرا (س) آغاز می‌کند و به صورت هفتگی در روزهای سه شنبه و پنج شنبه ساعت 16:30 با حضور اساتید مجرب برگزار خواهد شد.
علاقه‌مندان می‌توانند از 23 خرداد ماه جهت ثبت نام در دوره آموزشی تدبر در قرآن کریم به دارالقرآن کریم واقع در صحن جمهوری اسلامی حرم مطهر رضوی مراجعه کنند.
گفتنی است؛ در پایان این دوره آموزشی، گواهینامه پایان دوره از سوی اداره دارالقرآن کریم حرم مطهر رضوی به قرآن آموزان اعطا خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

اساتید با دانشجویان صرف نظر از هر ظاهر و نظری ارتباط مؤثر برقرار کنند/ آمادگی حرم مطهر رضوی برای میزبانی از کنفرانس های علمی
تولیت آستان قدس رضوی ضمن اشاره به نقش مهم اساتید دانشگاه در تربیت آینده سازان کشور، آن‌ها را از مهمترین و اصلی‌ترین…

تلویزیون اینترنتی