پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۳-۲۴

بازدید مدیران ایران خودرو دیزل از شرکت شهاب خودرو

با هدف بررسی و امکان‌سنجی مشارکت در عملیات تولید توسط دو مجموعه خودروسازی، مدیران شرکت ایران خودرو دیزل از شرکت شهاب خودرو زیرمجموعه بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی دیدن کردند.

به گزارش آستان نیوز، در این بازدید که از تمام سالن‌ها و بخش‌های تولیدی و امکانات شرکت شهاب خودرو انجام شد، مهندس جواد توسلی مهر مدیرعامل شرکت ایران خودرو دیزل به همراه اعضای هیئت مدیره و نیز معاونان فنی، بازرگانی، تولید و مهندسی این مجموعه حضور داشتند.
 

هم افزایی برای کمک به تولید ملی
مدیرعامل شرکت شهاب خودرو در این بازدید اظهار کرد: مشارکت میان دو شرکت باعث هم‌افزایی عملیات تولید محصولات در هر یک از این مجموعه‌ها و همچنین بهبود عملکرد شهاب خودرو در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص تولید ملی خواهد شد.
حامد اصل روستا گفت: این شرکت آمادگی دارد تا با توسعه فعالیت‌های خود، نقشی در کمک به تولید داخل و درو‌ن‌زایی ملی با رویکرد بهبود خدمت به مردم عزیز کشورمان داشته باشد. 
جواد توسلی مهر مدیرعامل شرکت ایران خودرو دیزل نیز همکاری با مجموعه آستان مقدس حضرت رضا(ع) را هدف از این بازدید عنوان کرد و افزود: امید می‌رود مذاکرات صورت گرفته با شرکت شهاب خودرو برای ایجاد هم‌افزایی میان دو مجموعه، به سرعت در مسیر اجرا قرار گیرد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

انسان معاصر تشنۀ گفتمانی است که بتواند عدالت حقیقی را تأمین نماید
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نسخه کامل‌ و‌ اجرایی عدالت در کلام حضرت رضا(ع) و اهل بیت(ع) ارائه شده، گفت: انسان…

تلویزیون اینترنتی