پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۳-۲۴

جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع)، بستر ترویج فرهنگ رضوی در داخل و خارج از کشور

برگزیده بخش نماهنگ بین‌الملل دومین جشنواره رسانه ای امام رضا (ع) معتقد است این جشنواره بستری برای تعمیق و ترویج فرهنگی دینی و فرهنگ رضوی در سطح کشور و در عرصه بین‌المللی است.

به گزارش آستان نیوز، امیر سهیل سرافرازی 11 سال تجربه فعالیت در حوزه رسانه را دارد و توجه به حوزه کودک و نوجوانان و تولید آثار داخلی و بین‌المللی مرتبط به آن را اولویت کاری خود می‌داند. او با اثر «کجایی» در دومین دوره جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع) شرکت کرده بود و موفق شد عنوان برگزیده بخش نماهنگ بین‌الملل را کسب کند. نماهنگ «کجایی»، بر پایه دو محتوای اصلی ساخته شده است؛ یکی شعار «همه خادم الرضاییم» و دیگری تصویر معروف حکم خادمی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی.
سرافرازی در خصوص تاثیر جشنواره در ایجاد انگیزه فعالان رسانه برای فعالیت در حوزه های مختلف رسانه ای، می‌گوید: جشنواره ها گزینش ذهنی هر فرد در تولید و تهیه آثار را کانالیزه می کند. شما بعد از هر جشنواره‌ای مبتنی بر نظر داوران به این نتیجه خواهید رسید که تا چه حد از لحاظ فنی، مخاطب شناسی، تدبیر ذهنی و آرمان‌گرایی متنی و فرامتنی موفق بوده‌اید.
وی درباره نقش رسانه و اثر گذاری آن در تعمیق فرهنگ دینی هم اظهار می‌کند: وظیفه امروز همه ما تببین بهتر و بیشتر فرهنگ دینی است؛ بنابراین با توجه به این که کار رسانه‌ای قوی یک اقدام موثر برای تعمیق در بنیان‌های فرهنگی در همه ملت ها بوده و هست، رویکردهایی مثل برگزار جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع) که ویژه تولید آثار در حوزه فرهنگی دینی است، علاوه بر نهادینه کردن فرهنگ جامعه، در تعمیق فرهنگ دینی و رضوی در سطح ملی و بین‌المللی بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی