پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

با حضور تولیت آستان قدس رضوی؛
۱۴۰۲-۰۳-۲۵

اهتزاز پرچم عزای گنبد امام رضا(ع) در حرم کاظمین

با حضور تولیت آستان قدس رضوی پرچم متبرک حرم مطهر امام علی بن موسی الرضا(ع) در حرم مطهر امامین جوادین(ع) به اهتزاز در آمد.

به گزارش آستان نیوز، با حضور حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی و در آستانه شهادت امام جواد علیه السلام آیین رسمی تعویض پرچم‌ های دو گنبد حرم امامین جوادین(ع) برگزار شد که طی آن به نشانه عزا پرچم های سیاه بر بلندای این گنبدهای مقدس به اهتزاز در آمد.
همچنین در این مراسم پرچم عزای گنبد بارگاه منور حضرت امام علی بن موسی الرضا علیه السلام با حضور خادمان در کنار گنبدهای این حرم نورانی به اهتزاز درآمد و این آستان مقدس با پارچه های مشکی سیاه‌پوش و آماده میزبانی از زائرانی شد که برای عرض تسلیت موسم شهادت نهمین تن از ائمه هدی علیهم‌السلام به این حرم نورانی مشرف می‌شوند.

گفتنی است؛ آئین تعویض پرچم گنبد عتبه مقدس کاظمیه همه ساله در آستانه سالروز شهادت امام جواد علیه‌السلام با حضور شخصیتی‌های برجسته دینی برگزار می‌شود که امسال این مراسم با حضور تولیت آستان قدس رضوی برگزار شد و برای نخستین بار پرچم متبرک حرم امام رضا(ع) بر فراز این بارگاه مقدس به اهتزاز در آمد.

 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی